Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dama eiesyk ovenfår meg? og et annet spm

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

heisann. har nettopp fått meg dame som jeg er ekstremt glad i men jeg vet ikke hvor jeg skal sette grense nå. får vist det er noe hun ikke liker da truer hun med og slå opp.

ett lite eksempel, hun sa at vist jeg ikke slutter og røyke da slår hun opp med meg. Og hun blir forferdelig sjalu vist jeg snakker med andre jenter.

virker av og til som at hun blir sjalu da jeg er med guttevenner også uten henne.

Lurer bare på om det er slik starten på ei "eiesyk" dame er?

Også får noen dager siden ringte en som hun kjenner til meg og sa til meg at hun hadde sagt til han at hun hadde følelser får han og at hun hadde sagt at det mellom meg og henne var ingenting. og han sa at hun var ikke til og stole på i det hele tatt får hun var vist bare ute etter og vippe folk rundt fingern sin sa han. Hun har nektet på dette, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med dette?

er det sannsynelighet får at han har rett eller at han lyver?

føler meg litt oppgitt her nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til å edit posten min og fjerne ordet psyko.

Bytter det ut med ustabil.

Men du må nesten bare se det an selv, om hun begynner å true med å slå opp om du ikke kjøper noe til henne, eller ikke føler for å gjøre ALT hun sier til deg. Så bør det kanskje ringe en bjelle om at du bør heller finne deg en annen, som gir deg den gjensidige respekten du fortjener.

Lenke til kommentar

Det virker som hun er ute etter å tvinne deg rundt lillefingeren. Hvis hun truer med å slå opp for den minste ting, tar hun heller ikke forholdet seriøst.

Akkurat det å true med å gjøre det slutt er hennes måte å ta kontrollen på. I det du går med på hennes krav for at det ikke skal bli slutt gir du all makt til henne, og hun vet akkurat hvor hun har deg og at hun kan kreve hva som helst av deg.

Mitt råd vil være at neste gang dette skjer, så sier du "Greit, hvis det er det du vil.." og gå. Det kommer til å være vanskelig, men hun vil bli helt satt ut og vite at du ikke lar deg styre av henne på den måten lenger.

Når det gjelder hva han andre fyren sa til deg, så er det veldig vanskelig å si hvem som snakker sant. Jeg har vært borti jenter som kan være sånn, og jeg har vært borti gutter som gjør sånn for å prøve å sabotere et forhold så han kan få dama.

Stol på deg selv, ikke godta å bli herset med, og se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Damer (eller menn) som bruker "Jeg slår opp" hvis du ikke gjør ditt og datt er maktsyke folk, og du bør bare styre unna.

Personlig ville jeg ventet til hun truet med å slå opp, så bare si "Okay, det er slutt". Da kan 2 ting skje...enten så klarer du å vri "makten" til ditt favør, eller det blir slutt. Uansett så vinner du. Ei slik dame som du beskriver er ikke bra, et forhold skal bestå av å akkseptere hverandre for den de er.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

ja skal si det neste gang hun sier noe slikt. skal tenne opp en røyk rett forran tryne på henne og se om hun sier noe.

Sist gang gjor hun det vanskelig og sa: da elsker du meg ikke og jeg slår opp. Men ser nok ut som jeg bare må rive meg i håret og gjør det.

Lenke til kommentar

ja skal si det neste gang hun sier noe slikt. skal tenne opp en røyk rett forran tryne på henne og se om hun sier noe.

Sist gang gjor hun det vanskelig og sa: da elsker du meg ikke og jeg slår opp. Men ser nok ut som jeg bare må rive meg i håret og gjør det.

Om det dreier seg å ikke fyre opp røyk foran henne, kan jeg fatte at hun blir sur. Såpass respekt kan du ha til folk synes nå jeg. Var sammen med ei dame som røyket og hun respekterte at jeg likte det, og tok røyken ute.

Om hun (som du sier) vil at du skal 100% slutte å røyke ellers så blir det slutt, kan jeg da fatte din reaksjon.

MEN, om du skal bare fyre opp for å provosere henne, må jeg egentlig lure på hvor åpen/ærlig du har nå vært over situasjonen. Fordi den type handling er helt bak mål og viser kraftig umodenhet.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...