DorkSlayeR Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) XDRE4M Prosjekt HiJacked kommer ikke til å bli noe av så jeg bestemte meg for å lage en ny work logg. Den nye Workloggen heter "XDRE4M". Og skal ikke bruke 1 år på å lage den. Skal lages så fort som mulig. Liste : Casemod 5XFractal Design vifte 2X PlexiGlass 200 x 150 x 6 2X Sunbeam Kald Katode Basic Kit 1X Sunbeam Kald Katode, 10cm, Rød 1X Sunbeam Kald Katode, 10cm, Hvit 4X Sunbeam Kald Katode, 20cm, Hvit 1X Sunbeam Kald Katode Sound Control Kryssfiner Plater Røykmaskin Liste : Hardware Dell 8000 eller noe. Microsoft Windows XP Home Edition Servive Pack 3 Intel® Pentium® 4 CPU 2.80Ghz 2.79GHz, 512MB Ram. Vis du har noe som du ikke trenger så sier jeg ikke nei Grønn = Har. Blå = Skal Kjøpes. Rød = Vurderes. Kommentartråd Endret 25. februar 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Update #1Her er da datamskinene/HW som vil bli brukt så langt. Bildene er tatt med mobilkamera Cheers Kommentartråd Endret 25. februar 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Her er noen Paint bilder av hvordan den skal se ut. Kan ikke noe om Sketchup så da ble Paint valgt. Gidder du å sette deg ned og lage en verson i Sketchup setter jeg stor pris på deg Dere ser sikkert at det ikke sitter en proff tegner på denne enden av skjermen. Kommentartråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå