Azzbicker Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har fått et nytt Sapphire Radeon 9800PRO... Men når jeg skal kjøre 3DMark03 skrur pcen seg av helt uten videre... Den skrur seg av på forskjellige steder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 noe som blir for varmt kanskje ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 samme problem som jeg hadde med mitt 9700 npro .. hver gang jeg skulle starte et spill / 3dmarks reboota pcen .. jeg fant ikke ut hva det var da så måtte skifte skjermkort .. men sikkert noe som blir varmt Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 noe som blir for varmt kanskje ? Jeg har 7 kabinett vifter.... så det skal ikke være SÅ varmt... men kan det være en feil på kortet som gjør at det utvikler for mye varme? Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 samme problem som jeg hadde med mitt 9700 npro ..hver gang jeg skulle starte et spill / 3dmarks reboota pcen .. jeg fant ikke ut hva det var da så måtte skifte skjermkort .. men sikkert noe som blir varmt jeg får spilt og alt mulig.... men ikke 3dmark03.... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har aldri hatt noen problemer med å få kjørt 3dmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå