Marius5051 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg lurer altså på hviket skjermkort dere ville ha anbefalt til en vannkjølt HTPC. Den skal takle Blue-Ray avspilling men ikke stort mer. Denne PC'n skal ikke brukes til spill. Dette kortet skal brukes til dette prosjektet: Lenke til arbeidsloggen Jeg har en mulighet til å bruke et GeForce 9600 GT 512MB, vil dette egne seg til noe slikt? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ati sin 5570 er nok perfekt for din bruk. Review rettet mot HTPC bruk: AMD’s Radeon HD 5570: Low Profile, Higher Performance Med en liten oppdatering til artikkelen her: The Final Word on the Best Radeon HTPC Card Det nevnes også i artikkelen at 9600 GT er minst like kraftig som det, og derfor kan nok brukes som HTPC. Det mangler dog endel features i forhold til ATI 5000 serien. Endret 19. februar 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Lavprofil er ikke nødvendig, er det da noen andre forslag? Det hadde vært kjekt om det fantes en god vannkjølingsblokk til dette kortet. Hva med f.eks radeon HD 5450 1 gb? Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Om low profile kort ikke er n0dvendig, og du skal sette en vannblokk paa uansett. Ville ikke 5770 egentlig vaere ett greit valg? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 For å spare litt tid og penger bruker jeg geforce 9600 gt kortet. Merk, jeg kommer til å forsåke å bruke hovedkortets integrerte skjermkort i første omgang. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå