Q-tip Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. Jeg solgte for noen uker siden en vare på qxl.no som var i flott stand da den forlot meg. Etter noen dager sendte kjøper en mail der h*n sa at varen fungerte flott noen dager, men at det nå er problemer med firmware. Spørsmålet mitt er hvilke rettigheter kjøper har, med tanke på at dette er en brukt vare som fungerte fint ved overtakelse.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Stemmer det at jeg kan bruke denne paragrafen i kjøpsloven dersom kjøper begynner å bli vanskelig? § 13. Risikoens overgang. (1) Risikoen går over på kjøperen når tingen er levert som avtalt eller i samsvar med §§ 6 eller 7. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 *Selges som det er* Vis du ikkje har sjult noko i anonsen utifrå verkelegheita så har du ingenting å frykte/bry deg med..... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, gjenstanden fungerte flott da jeg sendte den fra meg, og kjøper har sagt at den fungerte som normalt ved mottak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå