MaSo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Emnetittelen sier det meste http://www.youtube.com/watch?v=4u9qSlNbX_8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 han som kjører sliter jo med å holde seg seriøs ett stort spill for kameraet men nei, jeg tar livet med ro, både i kjøringen og ellers. vil jeg forbi tar jeg gassen i bånn og smetter forbi uten noe irritasjon fra min side. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 han speller ikke for kamera, han legg ikke merke til at jeg filmer før det har gått sånn 2min Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) uansett, han virker verken irritert eller sint, kanskje det er pasasjeren(deg?) han prøver å underholde? jeg tror han bare tøffer seg litt... Endret 18. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 om du ser noen av de andre videoan av han så er han likens der også, men det skal sies at han hadde det travelt og stressa med og komme seg til Finnsnes. Men alt som kommer ut av kjeften på han er daglig kost Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er ikke tull engang, karn er slik av natur Lenke til kommentar
Rick Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaja.. fikk no i det minste sett ei veistrekka det e ei stund sia sist eg kjørte.. Og det va da tidlig definasjon av sørreisa sentrum begynte Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, føler meg ikke spessielt beslektet, jeg har bare én hake. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 hehe, uansett jævli artige kommentarer på den dobbelhake karen Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hahahah. Jeg pleier somregel ikke si så mye, jeg bare kjører forbi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Underholdende spill for galleriet det der... Det virker på som om sjaføren ikke er ordentlig voksen, og at han hadde et behov for å tøffe seg litt. Jeg kjører ekstremt mange km. i året, hvis man slår sammen jobbkjøringen med privatkjøringen, og jeg vet såpass at man tjener svært lite på noen forbikjøringer. Mulig jeg begynner å bli gammal og sutrete her nå... men slike videoer gjør meg nesten litt flau på sjaførens vegne... De nordnorske glosene begynner jeg også å bli lei av. Har man ikke hørt slike gloser før, så er de verdt å få med seg. Veldig morsomme mange av dem. Personlig så blir jeg litt dårlig av den dialekten. En brautende ufin og harry dialekt som er uhyre morsom til å begynne med, men som man også blir uhyre lei av etter noen timer. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hahahaha han kjører SKROPEL Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 hahahaha han kjører SKROPEL Gammel bilen min det der, men du har tildels rett, den blei til skrot... Bilder finner du i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå