ricvol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Finnes det programmer som kan installeres på Nokia, som da legges igjen i bilen. Så man hele tiden kan få oversikt over hvor bilen befinner seg? Et program som sender meg gps informasjon når jeg ønsker å vite hvor bilen min er? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 lurer faktisk på dette selv, for håpe at noen svarer ^^Mine innlegg Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Finnes et program som heter wavesecure som kan installeres på android ihvert fall. Tror det funker til nokia også. Med det kan du spore telefonen via pcen. Har prøvd det selv og funker ganske bra. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Husk at mobilen må ha fri sikt mot himmelen for at GPSen skal virke. Er litt dumt å bruke telefonen til sporing mens den ligger godt synlig på dashbordet? Lenke til kommentar
tifure Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lurer på om det fins liknende program til Sony Ericson sine telefoner? Noen erfaringer? (Denne tlf det er snakk om har GPS i seg, men er ikke i bruk). Har null erfaring med gps via telefon... skal brukes til å kunne spore en eldre ivrig turgåer om uhellet skulle være ute... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nokia Sportstracker kan gjøre dette Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Husk at mobilen må ha fri sikt mot himmelen for at GPSen skal virke. Er litt dumt å bruke telefonen til sporing mens den ligger godt synlig på dashbordet? Funker fint å bruke GPS'en innendørs (til en viss grad, da den ikke takler kjelleren i huset), inne i biler, tog, busser osv.. Den er ikke noe fan av tunneller, naturligvis. Endret 14. mars 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå