Nelson09 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sliter maks etter sannsynligvis ha surret det til for meg selv. Etter å hatt litt trøbbel med ustabilt trådløst nett (bare på min maskin, ikke annen i samme nettv) - tenkte jeg at dette er vel relativt enkelt å fikse. Nei! Bedritne faanskap Jeg får nå melding om at " nettverksinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for nettverket"...Javel, jeg ser hva som står men vet i helvete ikke hvordan jeg skal endre på det. Her har jeg med andre ord klusset det til litt og er ikke i nærheten av å vite hva jeg har gjort galt. Tenkte i utg punktet at det bare var å legge inn v hjelp av CD som fulgte med routeren, men den er borte i flytting. Ja, hva gjør en så, hvordan tilbakestille eller lignende? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) CD-ar som følgjer med ruterar skaper ofte meir bry enn dei løyser. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078968 Her finn du det du er ute etter. Endret 18. februar 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå