kpsoppen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. jeg driver på å lager et manus til en serie jeg skal lage også trenger jeg litt hjelp for å fantasien i gang. Derfor spør jeg om hva det første du tenker på er da du hører orde speil? tusen takk for svaret på forhånd^^ Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 2 av meg er det første jeg tenker. Hva med en grøsser serie hvor speilbildet ditt går berserk eller tar over livet ditt eller noe? Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 2 av meg er det første jeg tenker. Hva med en grøsser serie hvor speilbildet ditt går berserk eller tar over livet ditt eller noe? kansje det, men er litt oppbrukt så jeg prøver å komme på noe nytt som ikke er brukt ennå Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 En refleksjon av verden vi lever i. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 2 av meg er det første jeg tenker. Hva med en grøsser serie hvor speilbildet ditt går berserk eller tar over livet ditt eller noe? kansje det, men er litt oppbrukt så jeg prøver å komme på noe nytt som ikke er brukt ennå mulig det, var bare noe som slo megxD Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Forsiktig med speil ting grøss. Den er meget brukt av mange andre og speil er en populær komponent i mange skrekk filmer. Stephen King er en aktiv bruker av speil, og mange grøssere bruker speil, noen faktisk som selve hoved elementet. Vil dog ikke komme med noen av mine ideer rundt speil, driver nemlig å skriver om dette selv Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Forsiktig med speil ting grøss. Den er meget brukt av mange andre og speil er en populær komponent i mange skrekk filmer. Stephen King er en aktiv bruker av speil, og mange grøssere bruker speil, noen faktisk som selve hoved elementet. Vil dog ikke komme med noen av mine ideer rundt speil, driver nemlig å skriver om dette selv Stilig;) krysser fingrene for at det blir bra. jeg har tenk litt på noe lignene Fringe jeg:P Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 En alternativ dimensjon som lever i speil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå