Tocan Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Har en Cinet PC (bærbar) med CD/DVD- rom. Alt fungerte fint under Win98 SE, men nå når jeg har oppdatert til Win2000, nekter "cd -skuffen" å løse ut. Den fungerer fint ellers, og windows troubleshooter finner ingen feil. Har noen opplevd noe liknende? Hadde vært OK å fått ut installasjons cd'en:) Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hvis du har en Smartbook 400/800 kan du ihvertfall midlertidig bruke en nål eller en enden på en binders til å få den ut. Dette trikset skal forøvrig funke på de fleste cdrommer... Lenke til kommentar
Tocan Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Rett og slett trekke den ut med makt?! Har dratt litt i den, men den sitter ganske bra... Får prøve å installere en gang til. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 På mange cd-rom'er er det et lite hull ved siden av/under skuffen. Trykk en nål/binders/eller lignende inn. Fungerer ikke det: Har du prøvd å løse ut cd-rom'en i det du slår på pc'en (før Windows har bootet ferdig)? Er det en vanlig cd-rom du har? Og i tilfelle, har du lagt en ubrennt cd inni? Hos meg nytter det ikke å få ut cd'en så lenge Windows rusler og går. [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-01-28 16:50 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 høres litt rart ut, for en CD-rom skal åpne seg så lenge det er strøm på den... Det er vel ikke tilfeldigvis en brenner? min erfaring med brennere er at de ofte klikker vinkel og nekter å åpne seg før jeg restarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå