Audenprim Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nå er det en stund siden jeg brukte HDMI fra pc til tv sist, og siden da har jeg installert w7 på nytt. Men nå kommer det rett og slett null respons når jeg setter kabelen i pc`en. Pc`n reagerer ikke whatsoever. Så, jeg lurer på om noen har vært borti noe lignende, evt vet hva som kan være problemet? Finner ingenting i BIOS som kan ha noe med det å gjøre, nyeste skjermkortdrivere er installert, testet med annen kabel på min og en annen tv, og trålet internett rundt etter hjelp. Jeg har en Toshiba Satellite A300D-16Q, hvor det er et Radeon Mobile 3650 kort. Jeg har prøvd FN + F5 opplegget, samt gått inn i Catalyst Control Center. Finner ingenting Edit: Fikk det til å funke. Boota opp ubuntu-live, og der fikk jeg aktivert tv-ut og det funka fint. Når jeg så boota opp w7, fungerte det rett og slett bare. Kan ikke forklare hvorfor, men her er iallefall en løsning om noen skulle få samme problemet senere. Endret 18. februar 2010 av Audenprim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå