Gå til innhold

drømmefall - norsk walkthrough

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har en link til drømmefall walkthrough på norsk?

Jeg har spilt spillet en gang før, da trengte jeg av og til hjelp, så fant en nettside med en norsk walkthrough. Jeg finner ikke denne igjen på google.. :hmm:

Har tenkt til å spille det igjen, men vil ha ordnet en walkthrough på forhånd, så jeg slipper å gå ut av spillet for å lete etter svaret for så å gå inn igjen, og ja, dere skjønner sikkert. Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt spillet en gang før, da trengte jeg av og til hjelp, så fant en nettside med en norsk walkthrough. Jeg finner ikke denne igjen på google.. :hmm:

Har tenkt til å spille det igjen, men vil ha ordnet en walkthrough på forhånd, så jeg slipper å gå ut av spillet for å lete etter svaret for så å gå inn igjen, og ja, dere skjønner sikkert. Takk på forhånd :)

http://starcat.rlyeh.net/games/dlr/norsk/ ?

Lenke til kommentar

http://starcat.rlyeh.net/games/dlr/norsk/ ?

Det er til Den lengste reisen, jeg trenger til drømmefall ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...