Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Folk flest som sier de ikke liker Sushi har ikke smakt, og syntes rå fisk høres forferdelig ut. Husker jeg syntes det samme, men tok meg selv til å spise det, og har siden forgudet det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smak og behag. TS kan like så greit spørre hvorfor folk ikke liker brokkoli. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg synes det smaker litt som skittent saltvann. Kombinert med en utrolig ekkel konsistens var det ingen vinner hos meg. Folk liker forskjellig mat, alle kan ikke like sushi fordi om du synes det er godt:) (Forøvrig er det utrolig slitsomt at alle liksom MÅ like sushi fordi det er så utrolig trendy og godt osv..) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Mat skal være stekt/kokt. Rå mat fører berre til at du før eller seinare får matforgiftning. Dessutan kvifor ete fisken rå når den kan steikast i mykje smør og med ein god saus til? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vi i Norge har jo sterke tradisjoner for røkt, gravet og lutet mat. Har gått fint å spise i hundrevis av år uten å bli matforgiftet. Hvorfor sushi skulle være så ille aner jeg ikke, men om du ikke syns sushi smaker godt er det annen sak. Mye smør og saus gjør damene våre tjukke, noe som ikke er bra. Dessuten syns jeg sushi smaker veldig veldig godt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Mye smør og saus gjør damene våre tjukke, noe som ikke er bra. Den må du ha noen kilder på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du vil ha kilder på at fett gjør folk feite? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fordi det ikke er godt? Smaken er som baken - delt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå