Ludvig86 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg lurer på om jeg kan bruke mobilen min(Samsung i9810 Omnia HD) som trådløst modem? Mener på å ha lest dette men mulig jeg tar feil eller leste om en annen telefon. Saken er at jeg har ett studio rett ute i hagen, og etter at vi måtte flytte den trådløse routeren, som da står inne i huset, så har jeg mistet nettsignalet ute i lokalet. Jeg lurte da på om jeg kan koble meg til det trådløse nettet ved hjelp av mobilen? Altså at jeg koblet meg til via telefonen? Eller kobler meg til telefonen om noen forstår? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cy8AZrU2IYTmPsRLBxq02C Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg lurer på om jeg kan bruke mobilen min(Samsung i9810 Omnia HD) som trådløst modem? Mener på å ha lest dette men mulig jeg tar feil eller leste om en annen telefon. Saken er at jeg har ett studio rett ute i hagen, og etter at vi måtte flytte den trådløse routeren, som da står inne i huset, så har jeg mistet nettsignalet ute i lokalet. Jeg lurte da på om jeg kan koble meg til det trådløse nettet ved hjelp av mobilen? Altså at jeg koblet meg til via telefonen? Eller kobler meg til telefonen om noen forstår? Takker for alle svar! Tror det skal være mulig å bruke Omnia HD som trådløst modem via enten kabel eller bluetooth. Men hvis den kobler mot 3G så får du jo ganske store regninger (Telenor har maks 10kr per dag). Evt legge til mobilt bredbånd som tjeneste på mobilen. Smarteste er vel kanskje å forsøke å få dekning via en retningsbestemt trådløs sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå