Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er slutt, men jeg vil ordne det.

Gjest Anonym12345

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym12345

Her er situasjonen:

Jeg

- Tidligere veldig sjalu (mye bedre nå)

- Dårlig selvtillit

- Verdens snilleste

- Tøffel

- Gjør alt for dama

- Ute en gang i måneden

Hun:

- Utrolig pen

- God selvtillit

- Verdens snilleste (før)

- Gjør alt for meg

- Veldig opptatt hverdag

- Absolutt ingen partyperson

Situasjonen:

Vi har vært i et stabilt forhold i x antall år (er redd hun skal finne denne tråden).

Forholdet har alltid vært stabilt i våre øyner.

Vi har holdt oss ekstremt mye for oss selv, vi elsker å være i hverandres nærvær.

Jeg har slitt med sjalusi (helt uten grunn) i lang tid, men nå har jeg lært å holde det inni meg.

Jeg gjør alt i verden for hun, jeg elsker hun av hele mitt hjerte og vil hun skal ha det topp.

I den siste tiden har hun hatt så mye å gjøre og jeg har holdt meg mye hjemme, dette gjør at hun

alltid vet hvor jeg er og hun synes "synd" på meg når jeg er hjemme alene selvom jeg faktisk elsker å være

hjemme alene. Vi har også anskaffet oss et dyr som ikke kan være hjemme alene, noe som gjør at foreløpig

er jeg veldig mye hjemme alene med dyret.

Denne jenta har altså aldri vært en festeperson, men drar med klassen til utlandet.

Der har hun det sinnsykt gøy og fester og koser seg. Hun føler hun er fri og har det absolutt flott.

Når hu kommer hjem forklarer hun at det har vært svært lite savn. Hun vil gjøre det slutt der og da.

Helst flytte ut på dagen nesten, det er nok.

Hun har ikke vært utro, men hun fikk følelser for noen andre på turen, selvom denne personen også har samboer.

Jeg forklarer at jeg også såklart har hatt følelser for andre, men at man bare skal ignorere de, så forsvinner de.

Hun har aldri hatt dette før selv og sliter MYE med det.

Nå vil hun ha "pause" hvor hun bor hos ei venninne og så skal vi starte å date igjen for å se om det faktisk kan bli oss.

Dette innebærer at vi ikke skal date noen andre og at jeg har førsteretten på den første daten når hun føler seg klar.

Jeg synes det er heeelt forferdelig og er veldig mye lei meg.

Har noen vært i NOEN SOM HELST lignende situasjon?

Jeg skal ha denne jenta tilbake om dm det så smalt i helvete.

Hu vil slippe å tenke på noen andre enn seg selv og bare bo med ei venninne og leve livet.

Dette er ei jente som ikke liker å drikke engang, mye grunnet tidligere familietragedier.

Er virkelig alt håp ute, kan det fikses?

Hva skal jeg gjøre?

Hva jeg har sagt:

- Jeg lover at jeg aldri skal "kontrollere" deg lengre, jeg er veldig lei meg for at jeg har vært sjalu og jeg skal begynne å trene for å få bedre selvtillit og gjøre meg selv litt mere "utilgjengelig" slik at det blir mer spennende.

Dette takket hun pent nei til og sa at hun allikevel ville bo alene for å tenke og finne seg selv igjen.

Jeg vil likevel gjøre dette, forandre meg til det bedre...

Jeg føler meg helt fortapt.. hjelp please.

Bare spør hvis det er mere informasjon som trengs.

Vi er i starten av tjueårene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi opp, har hun dumpet deg, så har hun trolig tenkt godt gjennom det, du vil heller ikke klare å se på denne damen med samme øyne som før hun slo opp med deg.

/Ja det er helt jævelig, men det blir bedre, det tar bare helvetes lang tid for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk. De bruker deg til de er lei.. du finner kankje noen som virkelig gjOr det for begges skyld, men kvinnfolk generelt er egoistiske svin.. var bedre i gamle dager nAr kvinnemenskene ble slAtt til lydighet, haha.. neida jeg er bare pisst fordi jeg har blitt dumpa som sOppel i en sOppelkontainer.. jezuz... Det tar tid, prOv og skaff deg en one night stand sA hjelper vel det litt.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk. De bruker deg til de er lei.. du finner kankje noen som virkelig gjOr det for begges skyld, men kvinnfolk generelt er egoistiske svin.. var bedre i gamle dager nAr kvinnemenskene ble slAtt til lydighet, haha.. neida jeg er bare pisst fordi jeg har blitt dumpa som sOppel i en sOppelkontainer.. jezuz... Det tar tid, prOv og skaff deg en one night stand sA hjelper vel det litt.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...