anaconda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis jeg bestiller en stor pizza og ikke spiser hele, går det bra å fryse resten av pizza'en, og varme den i pizzaovn en annen gang? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men det kommer ikke til å smake noe godt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg synes det smaker godt, men ikke så godt som når den er nystekt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare så du vet det så er Peppes sine pizzaer fryst en gang fra før. Ja det stemmer, Peppes pizza er frossenpizza. Og den har allerede blitt tint og varmet opp en gang. Hvis du skal gjøre det samme vil den ikke smake noe som helst. Jeg er pizzakjenner og kan gi deg løsningen. Pizza varer kun til dagen etter den er laget. Spiser du ikke hele, kan du oppbare den kjølig i kjøleskapet, men en plastpose rundt. Spises senest dagen etterpå. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Kan noen anbefale en god pizza da, eller 2? Jeg bruker å bestille todelt pizza. Peppes har nå tv-deal, en stor pizza + 1,5l brus til 199,- Kan velge mellom stars or strips, pepper steak eller heavy heaven. Tilbudet gjelder også todelt pizza, så jeg kan velge 2 av disse. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Oppbevar den i kjøleskapet i en pose eller bruk matpapir og plaser den på en tallerken. Dagen etter smaker den faktisk veldig godt kald, men om du ikke vil ha den kald, varm den på lav varme over lengre dit i ovnen. Det gjør at den blir litt crispy, og ikke bløt og smakløs. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 synes den faktisk smaker ganske bra, selv om jeg tar den i mikroen. har dog ikke prøvd å fryse det, blir som oftest frokost dagen etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå