stian_molvik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. Maskinen min henger seg etter å ha spilt enkelte spill over en periode mellom alt fra 30min til 2timer. Skjermen blir svart, høyttalerne bare brummer, og det er umulig å få noen respons fra pcen. Løsningen blir å slå pcen direkte av, og starte på nytt. Får jo ingen feilmelding eller noe, så er vanskelig å vite hva som er galt. Datamaskin oppsett følger av signatur. Mvh Stian Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. Maskinen min henger seg etter å ha spilt enkelte spill over en periode mellom alt fra 30min til 2timer. Skjermen blir svart, høyttalerne bare brummer, og det er umulig å få noen respons fra pcen. Løsningen blir å slå pcen direkte av, og starte på nytt. Får jo ingen feilmelding eller noe, så er vanskelig å vite hva som er galt. Datamaskin oppsett følger av signatur. Mvh Stian Har du sjekket temp på grafikk korta dine under spilling? Høres ut som et varmeproblem. Lenge siden du rengjorde pc'n? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Hei. Er vel en stund siden det ja, men ser temperatuern på kortene ligger på 50-60grader idle. Dette er vel normalt er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå