ritz00 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei! jeg bestilte dette fra komplett for ca 1uke siden MSI K7n2g lite eller noe Amd Xp 2000 512mb ddr ram crucial problemet er det at når jeg har montert alt sammen så startet jeg og maskinen startet som den skulle og temraturen var normal men etter en dag så var alt dødt og maskinen viste 2 grønne lys og 2 røde lys. det skule bety defekt cpu. javell da sendte jeg cpuen tilbake til komplett og jeg fikk den igjen og di hadde testen den ok. så nå vet jeg ikke hva som kan vere galt. noen forslag??? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har også merket noe slik med mitt MSI kort til tider. Har du prøvd og sette FSB til 100 og flashe bios og slike ting. Han bare stoppet midt i et spill her. Fikk satt det opp igjen etterpå da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ta og resett bios med jumper, eller ved å ta ut batteri. Pass på at goop ikke er sølt på selve cpu men at det bare er på selve kjernen, ta ut tastatur og mus og prøv på nytt har vrt en ting jeg måtte gjøre på en dell maskin Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 er det helt i starten eller er det hele tiden?? er det bare i starten så er det ingenting galt sånn er det på mitt HK også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå