ViD Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. Jeg har oppretta bruker på webtv til tv2. Jeg har interesse av å kunne recorde\laste ned programmer, serier og fotballkamper som blir vist der. Grunnen til at jeg trenger det, er for å kunne ha det når jeg ikke har internett. Noen som vet om et program hvor det lar seg gjøre? Er det egentlig lov? Jeg har betalt for å ha rettigheter til det som ligger der, så... Vet ikke helt om dere forstår spørsmålet mitt, men håper på svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei. Jeg har oppretta bruker på webtv til tv2. Jeg har interesse av å kunne recorde\laste ned programmer, serier og fotballkamper som blir vist der. Grunnen til at jeg trenger det, er for å kunne ha det når jeg ikke har internett. Noen som vet om et program hvor det lar seg gjøre? Er det egentlig lov? Jeg har betalt for å ha rettigheter til det som ligger der, så... Vet ikke helt om dere forstår spørsmålet mitt, men håper på svar tror ikke tv2 vil like det der noe særlig, ikke det at jeg klarer å finne avtalen du har godtatt og hvca som eventuelt hva som står der. men du har vel kjøpt rettigheten tilø å streame det som er tilgjengelig, ikke laste ned. Lenke til kommentar
ViD Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Okei, da får det bare være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå