Julekula Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hei . . . jeg har ikke disse spillene, men vurderer å kjøpe de, men jeg lurer på om det fortsatt er noen som spiller multiplayer på de og i så fall om det er døende? takker på forhånd for at dere tar dere tid til å svare på dette Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har begynt og spille call of duty 2 igjen! Er helt rått :!: Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Har begynt og spille call of duty 2 igjen! Er helt rått :!: Det har da ikke noe med GRAW å gjøre -.- . . . men jeg vet cod 2 er syykt kult har det på PC ^^ Lenke til kommentar
Ramboolga Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vil ikke anbefale å kjøpe GRAW for multiplayeren sin skyld, personlig synes jeg det var en rett fram elendig online-del. Likte singleplayeren til en viss grad da. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har spilt utrolig mye GRAW2 online. Onlinedelen er etter mitt syn svært underholdende, men det ble etterhvert for få folk å spille med til at jeg orket å fortsette. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 ok . . . da kjøper jeg heller et annet spill Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enspillerdelen er også veldig underholdende etter min mening, så om du finner det til en hundrelapp et sted ville jeg nok vurdert det på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå