TutOgKjor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Før noen spør, så lar ikke bilde seg kutte Jeg har et panormafoto i et helt sært størrelsesformat. De fleste nettbaserte stedene jeg har funnet har kun standardstørrelser. Jeg har tidligere fått skrevet ut liknende bilder i en butikk i Bergen, men bor for tiden i Oslo. De hadde muligheten for utskrift på 40cm rull (høyde), og da fikk man jo deretter i bredde. Så, etterlysningen blir om noen kjenner til steder som får gjort dette enten via nett, eller i Oslo-området/sentrale østlandsområdet. Jeg kan vel selvsagt alltids sende det pr. mail eller ordne det når jeg er hjemom, men det blir nok ikke siste gangen, så det hadde vært "kjekt å vite" Et alternativ er jo selvsagt å legge på svate kanter slik at formatet går opp, og deretter skjære manuellt. Men det er ganske ekstrem-panorama. Så jeg ser for meg 150cm bredde. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg vet at Fotoknudsen gjør dette. Du må da gå i butikken å spørre pent, så lager de en spesial bestilling på dette. Jeg har selv gjort det. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) PanzerPrint på Brobekk i Oslo gjør dette bra og rimelig. Se www.panzerprint.no eller ring til Rune 40 00 28 68 +2. Kjører ut på alle typer medie på inntil 1.06 m den ene veien og rullens lengde den andre veien (25 m). De laminerer og kleber på Kapa også. Rask levering (sendte fil på e-post kl. 10.00 og hentet ferdig utskrift kl. 14.00. Endret 19. februar 2010 av xST©NE2005 Lenke til kommentar
TutOgKjor Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 PanzerPrint på Brobekk i Oslo gjør dette bra og rimelig. Se www.panzerprint.no eller ring til Rune 40 00 28 68 +2. Kjører ut på alle typer medie på inntil 1.06 m den ene veien og rullens lengde den andre veien (25 m). De laminerer og kleber på Kapa også. Rask levering (sendte fil på e-post kl. 10.00 og hentet ferdig utskrift kl. 14.00. Takk for svar, da skal jeg prøve det:) Jeg vet at Fotoknudsen gjør dette. Du må da gå i butikken å spørre pent, så lager de en spesial bestilling på dette. Jeg har selv gjort det. Jeg fikk nei fra Fotoknudsen selv om jeg spurte pent . Men det er mulig det varierer litt, eller at vedkommende rett og slett ikke var klar over det. Kan jo muligens prøve en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå