Sewero Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har ett "Crosshair III Formula" hovedkort, jeg har medfølgende lydkort som heter "SupremeFX X-FI". Meldingen jeg får når jeg innstallerer medfølgende drivere er "The HDA audio Bus Driver is required and not found". Prøvd å laste ned driver i fra Asus sine sider, samme melding da, har dere en løsning på problemet for meg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Installert chipset driverene? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du må legge inn kb888111 - Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio fra microsoft før du legger inn driveren til selve lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Dette får jeg opp ved innstallasjon av den filen. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ta windows update på maskina, som du ser så må du ha sp1 eller senere for å kunne ta en install av kb888111. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Beklager, er litt frustrert nå så greier ikke å lese så bra:P Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Dhanke schøn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå