Janti Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Jeg har en Netgear-ruter som virket helt fint før. Nå har jeg flyttet, og plutselig får jeg ikke lenger streamet til mobilen (f.eks. fra YouTube). Jeg endret ingenting da jeg flyttet, med unntak av at jeg fysisk flyttet ruteren til den nye boligen. Jeg har fått et råd om å endre noe i innstillingene på ruteren, men så får jeg plutselig heller ikke koplet meg inn på ruteren, for jeg blir avkrevd et passord. Kan ikke huske at jeg har laget noe passord her, men kanskje måtte jeg det i forbindelse med at jeg gikk over til Windows 7? Uansett: Jeg kan ikke huske at jeg har noe passord der, eller hva det er. Så jeg har altså to problemer: Hvordan omgår jeg spørsmålet om passord? Hvordan klarer jeg å få til streaming til mobilen igjen? Alle svar mottas med stor takk! Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå