Sk!ppy Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Har en klage til; Min inlegg funksjonen, den går bare til siste innlegg i posten, ikke siste innlegg du ikke har lest - og ALLE trådene mine ble satt til ulest! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Mine to: Savner virkelig virkelig mitt gamle skinn. Om jeg ikke husker fullstendig feil var det IP Board 2.0 skinnet Opp-knappet ved siden av innleggene! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette er helt forjævlig dårlig.. -_- ALTFOR 2.0 ish, alt er stort og tungt å bla igjennom, altfor store "tråder" i mine inlegg f.eks i høyde. Ikke noen funkjson til å gå rett til siste side fra forumsiden og inn på en tråd. Jeg sliter med å se noensomhelst lille logikk i tankegangen til dere som oppgraderte til dette.. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Tror nok dette kan bli bra etterhvert. Mange syter for at det er nytt. Noen her er nesten like glad i forumet som i kjerringa si... Masse små buggs ennå, de fleste blir nok rettet på regner jeg med. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Og når det tar opp en hel 15" skjerm å vise ett inlegg på to linjer...... Er det mulig.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Når eg velger ein tråd fra mine innlegg kommer eg til førstesiden istedet for siste innlegg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Når eg velger ein tråd fra mine innlegg kommer eg til førstesiden istedet for siste innlegg. Trykk på oransje firkanten foran tråden, evt på dato/klokkeslettet over siste poster. Fungerer fint her i hvertfall. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fungerer fint å trykke på klokkeslettet her også. Eneste jeg til nå har funnet irritabelt, er at ingen av de dynamiske skin viser menyen på venstre side. Litt kjedelig å ikke få utnyttet at man har større skjerm enn 15". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Liker det, og skal ikke klage når vi endelig får en deilig oppgradering, men designet er veldig web 2.0-ish, noe som kanskje ikke er helt optimalt når man skal bla seg gjennom et forum. Velger jeg ét hakk mindre fontstørrelse blir det perfekt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg registrerer at: Gamle quoter ikke fungerer (veldig dumt. Spesielt siden dette gjelder alle quoter fra før i går kveld, altså i nye debatter.) Siste innlegg-funksjonen fungerer ikke ordentlig (jeg kommer til siste innlegg i tråden, ikke siste inlegg jeg leste.) Skriftstørrelsen er litt for stor for meg. Sideantall på en tråd står ikke lengre i mine innlegg. Tidligere var det linket til de par-tre første og siste sidene. Det bør det fortsatt gjøres. Ja, og så merker jeg at mine innlegg er flytta to hakk ned i menyen. Knappen bør flyttes opp igjen (til over siste 24 timer). Endret 19. februar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fytti katta hardware.no/resten av hw.no nettverket. Nå må det vere nok med å øydeleggja nettsidene. Bruktmarkedet fungerer ikkje, og har mykje dårlegare brukargrensesnitt. Det same med prisguiden, den er jo dritdårleg i forhald til den gamle. Og nå kødder dykk til forumet, der diverse lenker ikkje fungerer som det skal lenger og med eit nytt skin som blender augo mine. Tester dykk i heile tatt oppgradering i test før produksjon? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Takk for at dere ødela mitt favorittforum. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Bytt tilbake, asap. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 hva skjer med blindeskriften her a.... jeg er ikke så svaksynt at jeg trenger bokstaver som dekker hele skjermen for en linje Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hold ikke kontrolltasten og scroll litt på musehjulet (ctrl-+ og ctrl-- for å gjøre det enkelt, og ctrl+0 for å gå tilbake til standard) er en fin midlertidig løsning i mine øyne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Seriøst. Siste innlegg-funksjonen (den firkanten til venstre for en tråd) fungerer ikke, og det må dere fikse ASAP. Hvis jeg ikke er pålogga på et par timer og det er kommet ti sider i en tråd, kan det hende jeg vil lese meg opp på dem. Det blir gjort unødvendig vanskelig nå som du kommer til siste innlegg i tråden. Siste innlegg i tråden er jo sjeldent særlig vanskelig å manøvrere seg til uansett! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hva var i veien med det gamle? Dette var uvant.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Mange av smileyene passer heller ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Er det mulig å reroute alle som går til den gamle urlen til mine innlegg til den nye? Må oppdatere veldig mange bokmerker nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette her var greit crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå