Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er helt forjævlig dårlig.. -_-

ALTFOR 2.0 ish, alt er stort og tungt å bla igjennom, altfor store "tråder" i mine inlegg f.eks i høyde.

Ikke noen funkjson til å gå rett til siste side fra forumsiden og inn på en tråd.

Jeg sliter med å se noensomhelst lille logikk i tankegangen til dere som oppgraderte til dette..

Lenke til kommentar

Jeg registrerer at:

Gamle quoter ikke fungerer (veldig dumt. Spesielt siden dette gjelder alle quoter fra før i går kveld, altså i nye debatter.)

Siste innlegg-funksjonen fungerer ikke ordentlig (jeg kommer til siste innlegg i tråden, ikke siste inlegg jeg leste.)

Skriftstørrelsen er litt for stor for meg.

Sideantall på en tråd står ikke lengre i mine innlegg. Tidligere var det linket til de par-tre første og siste sidene. Det bør det fortsatt gjøres.

Ja, og så merker jeg at mine innlegg er flytta to hakk ned i menyen. Knappen bør flyttes opp igjen (til over siste 24 timer).

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Fytti katta hardware.no/resten av hw.no nettverket. Nå må det vere nok med å øydeleggja nettsidene. Bruktmarkedet fungerer ikkje, og har mykje dårlegare brukargrensesnitt. Det same med prisguiden, den er jo dritdårleg i forhald til den gamle.

Og nå kødder dykk til forumet, der diverse lenker ikkje fungerer som det skal lenger og med eit nytt skin som blender augo mine.

Tester dykk i heile tatt oppgradering i test før produksjon?

Lenke til kommentar

Seriøst. Siste innlegg-funksjonen (den firkanten til venstre for en tråd) fungerer ikke, og det må dere fikse ASAP. Hvis jeg ikke er pålogga på et par timer og det er kommet ti sider i en tråd, kan det hende jeg vil lese meg opp på dem. Det blir gjort unødvendig vanskelig nå som du kommer til siste innlegg i tråden. Siste innlegg i tråden er jo sjeldent særlig vanskelig å manøvrere seg til uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...