Jason P. C. Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Får man ikke legge tråder i favoritter lengre? Må man virkelig svare i en tråd for å kunne følge med? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Skin endrer ein som vanleg via nedtrekksmeny heilt nederst til venstre på sida. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes det var veldig bra! Eneste er som tidligere nevnt temaet som ødela.. Blir braa om vi får bytta det! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gi nå drift en dag eller så til å utbedre ting, de fikk tross alt ikke mye søvn i natt Faktiske konstruktive tilbakemeldinger kan tas i dennekategorien og prøv å beskrive ting best mulig så det blir lettere å jobbe med. Alle "det ser stygt ut" kan tas i et annet sted Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Bare det gamle, standard diskusjon.no-skinnet, med mer behagelige farger, ryddigere oppsett av ikoner i menyen, mer plass til teksten i innlegget og mindre plass til boksen med avatar og brukernavn og ikke minst de gamle ikonene blir tilgjengelig, så er jeg fornøyd. edit - jeg har også mista avataren, ser jeg... Endret 19. februar 2010 av ventle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var bare helt, helt latterlig. Diskusjon.no-skinnet er det verste jeg har sett på et forum siden... siden jeg begynte å henge på forumer. Til og med 4chan ser bedre ut. Kan dere ikke skaffe tilbake det gamle skinnet for dette var så tragisk at jeg ikke orker å se på en gang. Forøvrig, hvorfor er all teksten i kursiv i trådene? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Forøvrig, hvorfor er all teksten i kursiv i trådene? Hmm. Er det det da? <BR><BR>Har forresten ikke folk fått med seg at det er mulig å trykke på den oransje pilen som signaliserer nytt innlegg i tråden for å komme til siste side/direkte til nyeste innlegg? Ser jo folk klager på dette flere steder. <BR><BR>Red.: Haha, hvorfor i alle dager fikk jeg <br>-tags i innlegget mitt? Endret 19. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Veldig mye rot og bugs merker jeg, samtidig er det irriterende å gå på Mine innlegg og ikke se hva som er noe nytt i og når du trykker på tråden blir du sendt til førsteposten. Liker som regel forandringer, men dette var kanskje litt for mye forandringer. Samtidig så var det harry SKIN. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Skinet var helt forferdelig. Når jeg gikk inn på mine innlegg kunne jeg ikke skimte hvilke tråder som hadde blitt postet i eller ei. Håper dere kommer til å lage et skin som blir likt det gamle... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Forøvrig, hvorfor er all teksten i kursiv i trådene? Hmm. Er det det da? Hos meg er alle innlegg i kursiv ja, uhyre irriterende. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Vet ikke hvilke skin dere bruker, men mulig noen barnesykdommer forsvinner med en skikkelig refresh. Det vil si shift+oppdater eller ctrl+r i nettleseren Dere kan også prøve å slette kaker på forsiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det var da så jævlig mye syt her da. Hvis dette er helt for jævlig og dere mister nattesøvnen over denne oppgraderingen, så finn deg et annet forum å henge på.. Kan anbefale dere å skrive inn ITavisen.no i nettleserfeltet og bruke det forumet i stedet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Bruk et skikkelig skin, så blir det ordentlig. Hardware.no Dynamisk f.eks, men det mangler sidebar enn så lenge. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Ser frem til oppgradering Men jeg er litt nærvøs her. Begrenset bruk av forumet er veldig skummelt.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Huff, dettee var forferdelig. men liker den nye WYSIWYG editoren. Ingen måte å få tilbake det gamle designet på? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Henger meg på Sk!ppy. Dette likte jeg ikke. Editoren var fin, men skinnet var helt for j*. Fryktelig rotete og ble alt for mye "gliss" for min del. Hadde satt pris på å kunne få tilbake det gamle designet, men gjerne med de nye funksjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan endrer man skin? Det her var totalt ubrukelig. CSSen er elendig, ser ikke forskjell på linker og annen tekst, hovedtekst og infotekst i oversikt over tråder etc. Slike ting bør fikses FØR man oppdaterer et forum med 187000 brukere... Men mtp nye prisguiden er jeg egentlig ikke overrasket. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg ser mye av det gode gamle henger igjen i Hardware.no Dynamisk Ny. Må bare få på plass sidebaren. Skin endres nede til venstre. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) . Endret 19. februar 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Henger meg på Sk!ppy. Dette likte jeg ikke. Editoren var fin, men skinnet var helt for j*. Fryktelig rotete og ble alt for mye "gliss" for min del. Hadde satt pris på å kunne få tilbake det gamle designet, men gjerne med de nye funksjonene. "Ønske om mørke skins, skins basert på fotballag o.l, samt noen som er mest mulig likt de fra dagens forumversjon er alt fremmet" De har ikke sidebar på alle skinsene enda en gang. Det kommer sikkert ganske snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå