Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare det gamle, standard diskusjon.no-skinnet, med mer behagelige farger, ryddigere oppsett av ikoner i menyen, mer plass til teksten i innlegget og mindre plass til boksen med avatar og brukernavn og ikke minst de gamle ikonene blir tilgjengelig, så er jeg fornøyd.

edit - jeg har også mista avataren, ser jeg...

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette var bare helt, helt latterlig. Diskusjon.no-skinnet er det verste jeg har sett på et forum siden... siden jeg begynte å henge på forumer. Til og med 4chan ser bedre ut. Kan dere ikke skaffe tilbake det gamle skinnet for dette var så tragisk at jeg ikke orker å se på en gang.

Forøvrig, hvorfor er all teksten i kursiv i trådene?

Lenke til kommentar
Forøvrig, hvorfor er all teksten i kursiv i trådene?
Hmm. Er det det da? <BR><BR>Har forresten ikke folk fått med seg at det er mulig å trykke på den oransje pilen som signaliserer nytt innlegg i tråden for å komme til siste side/direkte til nyeste innlegg? Ser jo folk klager på dette flere steder. <BR><BR>Red.: Haha, hvorfor i alle dager fikk jeg <br>-tags i innlegget mitt? Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Veldig mye rot og bugs merker jeg, samtidig er det irriterende å gå på Mine innlegg og ikke se hva som er noe nytt i og når du trykker på tråden blir du sendt til førsteposten.

Liker som regel forandringer, men dette var kanskje litt for mye forandringer. Samtidig så var det harry SKIN.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det var da så jævlig mye syt her da. Hvis dette er helt for jævlig og dere mister nattesøvnen over denne oppgraderingen, så finn deg et annet forum å henge på.. Kan anbefale dere å skrive inn ITavisen.no i nettleserfeltet og bruke det forumet i stedet! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvordan endrer man skin? Det her var totalt ubrukelig. CSSen er elendig, ser ikke forskjell på linker og annen tekst, hovedtekst og infotekst i oversikt over tråder etc. Slike ting bør fikses FØR man oppdaterer et forum med 187000 brukere... Men mtp nye prisguiden er jeg egentlig ikke overrasket.

Lenke til kommentar

Henger meg på Sk!ppy. Dette likte jeg ikke. Editoren var fin, men skinnet var helt for j*. Fryktelig rotete og ble alt for mye "gliss" for min del.

Hadde satt pris på å kunne få tilbake det gamle designet, men gjerne med de nye funksjonene.

"Ønske om mørke skins, skins basert på fotballag o.l, samt noen som er mest mulig likt de fra dagens forumversjon er alt fremmet"

De har ikke sidebar på alle skinsene enda en gang. Det kommer sikkert ganske snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...