klilleng Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det gamle utseendet fungerte jo fint.. Få ihvertfall litt bredde på dette her. ("Dynamisk" funker jo ikke, menyen forsvinner..) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var rett og slett ikke pent. En ting er bugs og andre ting som det ble varslet om at kunne forekomme. Det løser seg etterhvert. En annen ting er det grusomme utseende. Alt er rotete og klønete bygget opp. Jeg måttebytte til ipboard for ikke å få vondt i øynene. Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 For noe dritt Få ihvertfall tilbake det gamle skinnet. Btw, i Mine Inlegg utheves ikke de trådene det er nye poster i Ja, faa tilbake det gamle skin'et, saa kan dere Web2.0'e saa mye dere vil, saa lenge jeg _slipper_ aa vare med paa "moroa". MvH [infected] Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Endel småfeil enda her ja, og veldig uvant utseende. Ting som MÅ fikses: Få opp menyen med mine innlegg på Hardware Dynamisk skinnet. Man kan ikke åpne/lese ting i som ligger i spoiler. Klokka Ellers er jeg foreløpig kurant fornøyd og tror nok det blir en vane dette snart også. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 If it ain't broke, don't fix it La oss få få velge om vi vil ha det nye eller gamle. Hvis ikke må jeg vurdere om jeg skal fortsette her. Sikkert ikke mye trussel siden jeg ikke er like mye verdt som noen andre, men regner med at flere vurderer dette Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Med en oppløsning på 1152x864 ser forumet ikke bra ut... Quotes og annet funker ikke slik jeg ser det og mine innlegg viser ikke lenger hvor mange sider et innlegg har. Håper dere tar til fornuft og oppretter http://old.diskusjon.no som er i samme gate som http://old.prisguide.no (eneste som funker bra nok). Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 If it ain't broke, don't fix it Nåvel, man kan jo også si: "If it ain't perfect, improve it" (det nye forumet teller ikke som en forbedring). Man kommer seg ikke fremover om man stopper så fort noe bare virker. Ellers er jeg enig. La oss få velge hvilket utseende vi vil bruke. La oss få få velge om vi vil ha det nye eller gamle. Hvis ikke må jeg vurdere om jeg skal fortsette her. Sikkert ikke mye trussel siden jeg ikke er like mye verdt som noen andre, men regner med at flere vurderer dette Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 skikkelig dritt det her. Gi meg det gamle skinnet tilbake pronto :s Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Den nye versjonen er ikke bra nok enda, jeg vil ha den gamle D: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Var det mulig å bytte skin? Hvordan? Bortsett fra det er ikke det nye utseende så forferdelig galt, men default skriftstørrelse bør settes ned et hakk. Edit: Tenker da på noen av heading-stilene. F. eks H3. Endret 19. februar 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 dette var no møkk! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Åssen ser du om det er noen nye poster i tråder nå..? Dette var jo nesten værre en vista.. Kan jeg bytte skin for å få gamle? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Neida folkens, det nye er fint det. Er bare noen små barnesykdommer. Skriking er det når Facebook bytter design slightly også. Det er ikke verre enn å bruke et par dager å blir vant til det. Men seriøst, bytt størrelse på h3! Edit: Er noe rart som skjer inni <div class="topic_controls"> også. Litt for liten bredde for innholdet. Eller bare øke størrelsen på bredden til wrapperen så burde det gå greit. Enten det eller så er de generelle skriftstørrelsene altfor store. Endret 19. februar 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gi oss det gamle tilbake! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Blir betre når ein får nye tema på plass. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes forumet ser helt Ok ut. Stemmer det Kenny Bones sier, at det bare er en vanesak. Hvordan endrer man skin? Lenke til kommentar
frds Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var jo rett og slett grusomt. Akkurat som å reise tilbake i forumtid, uffameg. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor er det blitt av "Mine innlegg" knappen?? Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Vet ikke hvordan det var når det ble lansert, men funker da veldig fint nå? Syns dette var smooth of fint jeg... Kanskje større "Svar nå" knapp når man skriver innlegg? Endret 19. februar 2010 av kservik Lenke til kommentar
frds Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor er avataren min gone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå