Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig enig i det de siste her sier. Det var uoversiktlig, stygt, og upraktisk. Og det er ikke Facebook-whine, for dette var ikke fint.

 

Håper noen kommer med et alternativ til Diskusjon.no hvis ikke de får orden (alt SKAL være klart til oppgradering, det er logisk med ett profft drevet forum)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poster en post til, så alle ser denne godt.

 

Quote funker IKKE hos meg iallefall...

 

test:

Testing testing

 

Funker

 

Jeg er veldig enig i det de siste her sier. Det var uoversiktlig, stygt, og upraktisk. Og det er ikke Facebook-whine, for dette var ikke fint.

 

Håper noen kommer med et alternativ til Diskusjon.no hvis ikke de får orden (alt SKAL være klart til oppgradering, det er logisk med ett profft drevet forum)

 

Men i CoD MW2-tråden funker det ikke...

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Dette var seriøst ugly, satser på at ''finpussingen'' ikke er ferdig enda.

Fikk seriøst vondt i øynene av å se på nye formuet. vuderer faktisk å slutte om dette er sluttresultatet.

Sier meg enig i denne. Bruker IP.Board på et av forumene mine, har INGEN planer om å oppgradere til IP.Board 3.. ser stygt, og uoversiktlig ut. Har brukt IP.Board Classic Blue siden jeg ble registrert i 2005. Gis det ingen mulighet for et lignende skin så vil jeg nok slutte å være "aktiv" på dette forumet..

Lenke til kommentar

Huff, for en massiv forandring over natta. Kommer til å ta tid å vende meg til det her.

Uansett, hittil er det som irriterer meg mest at tråder i Mine Innlegg ikke oppdateres når jeg går tilbake dit fra en tråd med nye innlegg i. Før ble den oransje knappen foran tråden borte når jeg gikk tilbake, men det skjer ikke lenger.

 

Ellers en grei oppdatering. Jeg vender meg vel til det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...