Jakke Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er veldig enig i det de siste her sier. Det var uoversiktlig, stygt, og upraktisk. Og det er ikke Facebook-whine, for dette var ikke fint. Håper noen kommer med et alternativ til Diskusjon.no hvis ikke de får orden (alt SKAL være klart til oppgradering, det er logisk med ett profft drevet forum) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Poster en post til, så alle ser denne godt. Quote funker IKKE hos meg iallefall... test: Testing testing Funker Jeg er veldig enig i det de siste her sier. Det var uoversiktlig, stygt, og upraktisk. Og det er ikke Facebook-whine, for dette var ikke fint. Håper noen kommer med et alternativ til Diskusjon.no hvis ikke de får orden (alt SKAL være klart til oppgradering, det er logisk med ett profft drevet forum) Men i CoD MW2-tråden funker det ikke... Endret 19. februar 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Mulighet for å sende PM uten å forlate tråden/åpne ny tab. Den der likte jeg. Endret 19. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Føler nå vi bør gi de litt tid, kanskje.. Jeg tør ikke forestille meg hva slags jobb det er å oppgradere en slik stor side. nei, jeg fisker ikke etter plusspoeng. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 *Hyyyyyyl* Dette var meget meget uvant Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var litt pussig, ja, men med IP.Board-skallet (som jeg "alltid" har brukt) er det levelig. Man blir vel vant til det etterhvert, tenker jeg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var seriøst ugly, satser på at ''finpussingen'' ikke er ferdig enda. Fikk seriøst vondt i øynene av å se på nye formuet. vuderer faktisk å slutte om dette er sluttresultatet. Sier meg enig i denne. Bruker IP.Board på et av forumene mine, har INGEN planer om å oppgradere til IP.Board 3.. ser stygt, og uoversiktlig ut. Har brukt IP.Board Classic Blue siden jeg ble registrert i 2005. Gis det ingen mulighet for et lignende skin så vil jeg nok slutte å være "aktiv" på dette forumet.. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Synes dette ble tøft jeg. Er litt uvant bare, men det går vel over. Edit: men det ser ut som om forumklokka er litt litt på bærtur noen steder, f.eks i mine inlegg. Endret 19. februar 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fargene her er helt på trynet. Please, vi trenger den gamle CSS-filen tilpasset for denne utgaven av IPB... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan kan jeg bytte skin? Liker ikke dette i det hele tatt. Hvert innlegg i listen tar altfor stor plass - vanskelig å få oversikt. Så... Hvordan bytter jeg? Finner ikke noe i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Som jeg fryktet endte Diskusjon.no opp som Gamer; forumet ser helt forjævlig ut. Vil det ikke være mulig å bruke den gamle versjonen? Det var jo mulig å bruke den nye versjonen ved siden av den gamle, så hvorfor ikke omvendt? Jeg mener, denne store forandringen takler jeg ikke! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er jo ikke mulig å se om det er nye svar på trådene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 De dynamiske skinene var ikke veldig dynamiske Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det kan du trygt si! Her forsvant også alt av knapper som skal være på venstre siden Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Sånn ser det ut her hos meg. Bruker GNU/Linux og Firefox. Noen som har forslag til fiks? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Huff, for en massiv forandring over natta. Kommer til å ta tid å vende meg til det her. Uansett, hittil er det som irriterer meg mest at tråder i Mine Innlegg ikke oppdateres når jeg går tilbake dit fra en tråd med nye innlegg i. Før ble den oransje knappen foran tråden borte når jeg gikk tilbake, men det skjer ikke lenger. Ellers en grei oppdatering. Jeg vender meg vel til det snart. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er jo ikke mulig å se om det er nye svar på trådene Sant Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er det, samme som før. Den oransje pila til venstre for tråden. Men, Mine Innlegg viser ikke sideantall, så å komme rett til siste side er umulig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Ok, dette var noe drit. Forferdelig uoversiktlig, mindre brukervennlig. Hvorfor skal ikke keg kunne går rett til favoritter uten å måtte gå via mine innlegg, hvordan i #"!% kommer man til siste side i en tråd, og hvordan legger man en tråd i favoritter? Litt agressivt, men jeg er morgengretten i tillegg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 For noe dritt Få ihvertfall tilbake det gamle skinnet. Btw, i Mine Inlegg utheves ikke de trådene det er nye poster i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå