DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Greit, da stenger vi OL... ^^ Haha. :!: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 For under et år siden fant jeg endlig et script som kunne brukes til å lage formler og spesialtegn på forumet her, som Ueland implementerte. Dette er jeg fortsatt svært glad for, og bruker det ofte. Det vet jeg også andre gjør. Vil dette forsvinne nå med oppgraderingen? Tar jeg ikke helt feil så baserer det seg på en enkeltfil + custom BB-code så i teorien bør det klare seg helt fint. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Gleder meg;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Se hvor mye jubel det ble i OL-kategorien nå da. Tenk på oss også, og utsett oppgraderingen til midnatt. Hadde jo vært synd om vi ikke får jublet for Norges 101. gullmedalje i vinter-OL (Bjørndalen/Svendsen vinner). Vet at det er mye å be om, men tenk hvor glade vi hadde blitt. Og dere pleier jo å snakke om hvor viktige brukerne er. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Vinner vi kan dere stenge en time senere. Taper vi stenger dere fort som fy etter slutt, så slipper vi dårlige tapere som roper doping i hytt og pine Lenke til kommentar
mads Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 For under et år siden fant jeg endlig et script som kunne brukes til å lage formler og spesialtegn på forumet her, som Ueland implementerte. Dette er jeg fortsatt svært glad for, og bruker det ofte. Det vet jeg også andre gjør. Vil dette forsvinne nå med oppgraderingen? Regner du snakker om denne: https://www.diskusjon.no/cgi-bin/mimetex.cg...092;frac{2}{5}} Ja, den blir værende Mvh, Mads Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Ikke steng før ca en time etter rennet er FERDIG!! Vi trenger forumet nå i dette rennet Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Se hvor mye jubel det ble i OL-kategorien nå da. Tenk på oss også, og utsett oppgraderingen til midnatt. Hadde jo vært synd om vi ikke får jublet for Norges 101. gullmedalje i vinter-OL (Bjørndalen/Svendsen vinner). Vet at det er mye å be om, men tenk hvor glade vi hadde blitt. Og dere pleier jo å snakke om hvor viktige brukerne er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Taper vi stenger dere fort som fy etter slutt, så slipper vi dårlige tapere som roper doping i hytt og pine Den er jeg med på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Håper det går bedre enn det gjorde med Neowin.net sin oppgradering. De fikk det til til slutt, men det tok en uke. Lykke til! Endret 18. februar 2010 av TCi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Håper det går bedre enn det gjorde med Neowin.net sin oppgradering. De fikk det til til slutt, men det tok en uke. Lykke til!Hva skjedde der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 De fikk problem med høy last på serveren. Måtte gå tilbake til IPB2 i en stund til de fikk løst problemet. Om jeg husker riktig var det en blanding av feilkonfigurering av cache og søkemotorer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang nedetid forventes? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang nedetid forventes? Hele natten, les førstepost! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang nedetid forventes? Hele natten, les førstepost! Jeg trodde jeg hadde sett godt nok etter. My bad. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Både spennende og litt skummelt dette Jeg krysser fingrene og ønsker lykke til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Ser frem til å våkne til ny versjon i morgen! Håper alt går på skinner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Får IPB 3 en støtte for mobil nettlesere? (iPhone/iPod Touch og andre mobiler)? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Så da er forumet oppe til jeg våkner i morra klokka 6? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Så da er forumet oppe til jeg våkner i morra klokka 6?Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå