Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For under et år siden fant jeg endlig et script som kunne brukes til å lage formler og spesialtegn på forumet her, som Ueland implementerte. Dette er jeg fortsatt svært glad for, og bruker det ofte. Det vet jeg også andre gjør. Vil dette forsvinne nå med oppgraderingen?

Tar jeg ikke helt feil så baserer det seg på en enkeltfil + custom BB-code så i teorien bør det klare seg helt fint. :)

Lenke til kommentar

Se hvor mye jubel det ble i OL-kategorien nå da. Tenk på oss også, og utsett oppgraderingen til midnatt. Hadde jo vært synd om vi ikke får jublet for Norges 101. gullmedalje i vinter-OL (Bjørndalen/Svendsen vinner). Vet at det er mye å be om, men tenk hvor glade vi hadde blitt. Og dere pleier jo å snakke om hvor viktige brukerne er. :love:

Lenke til kommentar
For under et år siden fant jeg endlig et script som kunne brukes til å lage formler og spesialtegn på forumet her, som Ueland implementerte. Dette er jeg fortsatt svært glad for, og bruker det ofte. Det vet jeg også andre gjør. Vil dette forsvinne nå med oppgraderingen?

 

Regner du snakker om denne: https://www.diskusjon.no/cgi-bin/mimetex.cg...092;frac{2}{5}}

 

Ja, den blir værende :)

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar
Se hvor mye jubel det ble i OL-kategorien nå da. Tenk på oss også, og utsett oppgraderingen til midnatt. Hadde jo vært synd om vi ikke får jublet for Norges 101. gullmedalje i vinter-OL (Bjørndalen/Svendsen vinner). Vet at det er mye å be om, men tenk hvor glade vi hadde blitt. Og dere pleier jo å snakke om hvor viktige brukerne er. :love:

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...