KKake Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, F5 funker greit, selv om det hadde vært en fordel om forumet hadde fungert skikkelig. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer de siste kjente "buggene" til å snart bli endret? Sånn som f.eks at man kan gå rett til riktig side under mine innlegg osv? Ikke finner jeg et design som jeg synes fungerer spesielt godt heller av de vi kan velge til nå. Så for min del er jeg gått fra relativt aktiv bruker her inne, til omtrent ikke være her lengre. Det siste er jeg ikke alene om. Jeg er ikke imot oppgraderinger, men når det ikke gir oss annet enn ulemper ser jeg ikke hensikten (det virker bare mer uoversiktlig og tungvint enn før). Sitter her med en følelse av at det blir med forumet som det ble med bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Mine innlegg skal nå fungere som normalt, dog kommer det flere endringer der som utvikler jobber med. Det som stjal mye tid for dem var stabilitetsproblemene, det skal nå være løst og man har mer tid til å se på andre mangler og ønsker. Så langt er ca 35-40 saker løst/ferdigbehandlet. Jeg vil også på det sterkeste anbefale brukerne å benytte den nye tracker-funksjonen vi fikk med nye forum til å følge med på saker, evt. opprette nye om man kommer over det. Den har vært en liten åpenbaring i å kunne følge opp henvendelser og for brukerne å kunne bli løpende orientert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det funker ikke som normalt kan jeg si, er helt uffatelig at det er forsatt bugger som er såppas irriterende som dere ikke har fikset. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er mye som er ufattelig her i verden. Jeg syns bla. det er ufattelig at det fortsatt finnes folk som spammer denne tråden når de har funnet feil, i stedet for å gå i trackeren der det faktisk er en mulighet for at noen gjør noe med det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Spammer? Da vet du ikke hva ordet spammer betyr Kan godt bruke Tracker tråden neste gang, null stress i joggedress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå