Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tullete å reklamere med «private trådar» kanskje, men at PM-samtalar vert samla i ein tråd er utelukkande positivt spør du meg. Då slepp ein gå fram og attende mellom innboks og sendte element for å finne ut kva ein har sagt i tidlegare beskjedar. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Okay. Litt tullete spør du meg, slikt har man FB til. Så du mener at man skal dele facebooken sin hver gang man har en privat beskjed å meddele folk her på forumet? Privat tråd er jo genialt, da blir det mye enklere å PM'e flere folk på en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det mulig å se antall sider i en tråd under "mine innlegg"? Før var det bare å klikke på ønsket side eller på "siste side". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 fLeReK: Det manglar endå: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=23 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Er det mulig å se antall sider i en tråd under "mine innlegg"? Før var det bare å klikke på ønsket side eller på "siste side". Det kommer Ellers, størrelsen vår er uvant for Invision (utviklerne av forumprogramvaren). Men vi forventer å bli prioritert for å fikse ytelsesproblemene, pondusen vår med å være verdens 4. største IPB-baserte forum får vi utnytte best mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Media\You-tube-knappen funker bedre nå. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mulighet til å ha private diskusjonstråder, hvor du inviterer deltagere. Hvor? Det er eigentleg berre ein avansert PM-funksjon, slik eg forstod det. Om du sender ein PM no kan du sende til fleire, eller «invitere» fleire til samtalen, og alle svar vert lagt i ein tråd, omlag som i forumet. denne funksjonen er faktisk "stjålet" fra uBB, en forumløsning som må sies å være ett par år bak Invision hva angår funksjonalitet og brukervennlighet, men dette er faktisk genialt. Har brukt dette på ett annet, uBB-basert forum jeg frekventerer (terrengsykkel.no), og det gjør PM-kommunikasjon mye mer oversiktlig i og med at man ser alle beskjeder i en samtale, og det gjør PM til ett mye nyttigere verktøy når man vil ta opp noe med en bestemt bruker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kommer oldschool-temaene (gammel hw.no) tilbake igjen eller vil det vaere fortid? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Planen er at det skal komme, men det er ett par andre ting som har høyere prioritet (enda) edit - Firefox-brukere kan forsåvidt allerede nå få ett kvasi-oldschool utseende ved å bruke ett Greasemonkey-script Endret 26. februar 2010 av ventle Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hmm, liker veldig lo-fi versjonen, hvis det er det da når man har IPhone user agent Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor f... ble det av signaturen og profilbildet mitt etter oppgraderingen av forumet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Sannsynligvis slettet. Jeg fikk beholde avatar og signatur, men var visst ikke alle som var like heldige. Det er mulig de ligger et sted, men det vet ikke jeg noe helst sikkert om. Endret 3. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg hadde blitt så glad om det hadde kommet en " Siste 24 Timer " knapp atmed Mine Innlegg i Skinnet IP.Board (1000px) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Post ønsker og forslag i tracker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen andre som kontinuerlig opplever at sider ikke lastes ned skikkelig? På hver eneste side jeg går inn på, så må jeg refreshe for å få en komplett nedlasting. Knotete forklart men.. Fryktelig irriterende Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Prøvd å slette cookies og tømme cache? Endret 8. mars 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Prøvd å slette cookies og tømme cache? Ajaj.. så ut som om det hjalp. Takker Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Opplever dette veldig ofte idag. Irriterende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så ut som det ikke hjalp likevel nei :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er ikke noen fiks, men heng på F5-knappen. Det pleier å hjelpe for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå