Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å se antall sider i en tråd under "mine innlegg"? Før var det bare å klikke på ønsket side eller på "siste side".

Det kommer :)

Ellers, størrelsen vår er uvant for Invision (utviklerne av forumprogramvaren). Men vi forventer å bli prioritert for å fikse ytelsesproblemene, pondusen vår med å være verdens 4. største IPB-baserte forum får vi utnytte best mulig :)

Mulighet til å ha private diskusjonstråder, hvor du inviterer deltagere.

Hvor? :D

Det er eigentleg berre ein avansert PM-funksjon, slik eg forstod det. Om du sender ein PM no kan du sende til fleire, eller «invitere» fleire til samtalen, og alle svar vert lagt i ein tråd, omlag som i forumet.

denne funksjonen er faktisk "stjålet" fra uBB, en forumløsning som må sies å være ett par år bak Invision hva angår funksjonalitet og brukervennlighet, men dette er faktisk genialt. Har brukt dette på ett annet, uBB-basert forum jeg frekventerer (terrengsykkel.no), og det gjør PM-kommunikasjon mye mer oversiktlig i og med at man ser alle beskjeder i en samtale, og det gjør PM til ett mye nyttigere verktøy når man vil ta opp noe med en bestemt bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...