Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay. Litt tullete spør du meg, slikt har man FB til.

Så du mener at man skal dele facebooken sin hver gang man har en privat beskjed å meddele folk her på forumet?

Privat tråd er jo genialt, da blir det mye enklere å PM'e flere folk på en gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Er det mulig å se antall sider i en tråd under "mine innlegg"? Før var det bare å klikke på ønsket side eller på "siste side".

Lenke til kommentar

Er det mulig å se antall sider i en tråd under "mine innlegg"? Før var det bare å klikke på ønsket side eller på "siste side".

Det kommer :)

Ellers, størrelsen vår er uvant for Invision (utviklerne av forumprogramvaren). Men vi forventer å bli prioritert for å fikse ytelsesproblemene, pondusen vår med å være verdens 4. største IPB-baserte forum får vi utnytte best mulig :)

Lenke til kommentar
Mulighet til å ha private diskusjonstråder, hvor du inviterer deltagere.

Hvor? :D

Det er eigentleg berre ein avansert PM-funksjon, slik eg forstod det. Om du sender ein PM no kan du sende til fleire, eller «invitere» fleire til samtalen, og alle svar vert lagt i ein tråd, omlag som i forumet.

denne funksjonen er faktisk "stjålet" fra uBB, en forumløsning som må sies å være ett par år bak Invision hva angår funksjonalitet og brukervennlighet, men dette er faktisk genialt. Har brukt dette på ett annet, uBB-basert forum jeg frekventerer (terrengsykkel.no), og det gjør PM-kommunikasjon mye mer oversiktlig i og med at man ser alle beskjeder i en samtale, og det gjør PM til ett mye nyttigere verktøy når man vil ta opp noe med en bestemt bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...