Nesnitram Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hvordan kan jeg se forskjell på hvilke tråder jeg har lest og hvilke jeg ikke har lest siden sist noen skrev ett innlegg? Og hvor er det blitt av alle de andre linkene i samme liste som "siste 24 timer, ubesvarte tråder, mine innlegg" osv? Endret 24. februar 2010 av Johan. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Etter oppgraderingen kan jeg ikke åpne spoilere i Firefox. Har testet med IE og der får jeg åpnet de. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette irriterende problemet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det jobbes med å fikse det: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=16 Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det funker å åpne spoilere med diskusjon.no-skinnet, så før det blir fiksa for de andre kan du skifte til det. Hvordan kan jeg se forskjell på hvilke tråder jeg har lest og hvilke jeg ikke har lest siden sist noen skrev ett innlegg? Oransje firkant til venstre for navnet på tråden, akkurat som før. Endret 24. februar 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 FAEN så tregt det går her i dag. Rart forumledelsen ikke tar selvkritikk. Dette er jo helt håpløst! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 FAEN så tregt det går her i dag. Rart forumledelsen ikke tar selvkritikk. Dette er jo helt håpløst! Enig. Spesielt når Northug er på vei mot OL-gull! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kan jo ikke bruke forumet en gang. Seriøst ubrukelig nå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Dere klager og dere klager, klager og klager. Klarer dere ikke å se noe positivt? Det at forumet er nede kan ha noe med at det jobbes iherdig her. Latias: Seriøst? Haha Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noe positivt? Jeg ser fortsatt ikke noe positivt med oppgraderingen jeg. Enlighten me, please. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Dere klager og dere klager, klager og klager. Klarer dere ikke å se noe positivt? Det at forumet er nede kan ha noe med at det jobbes iherdig her. Latias: Seriøst? Haha Kan da jobbe på dagen, for da er det stille. Litt irriterende at forumet blir nede hver eneste dag når det er OL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Før oppgraderingen var alt knall Natrich, det er poenget. Alt var greit og perfekt. Skinnet nå er puke iforhold til den forrige også. Litt frustrerende at det da skal være problemer med serverne osv osv nå også. Endret 24. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 MartinF: Hva er mest synlig her? Jo skallet til forumet, altså deisgnet. Se en menneskekropp, den er ikke så spennende på utsiden, men på innside er et en haug av funksjoner og ting som gjør kroppen funksjonell. Forumet har fått en oppgradering i funksjoner som er et stor skritt frem, designet er kanskje en degradering, men det går? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noe positivt? Jeg ser fortsatt ikke noe positivt med oppgraderingen jeg. Enlighten me, please. Liker den nye hurtigsvar Men ikke noe særlig mer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 MartinF: Hva er mest synlig her? Jo skallet til forumet, altså deisgnet. Se en menneskekropp, den er ikke så spennende på utsiden, men på innside er et en haug av funksjoner og ting som gjør kroppen funksjonell. Nettopp, på INNSIDEN. Noe vi brukere har til gode å dra nytte av enda. Forumet så jævlig ustabilt, at det er umulig å glede seg over oppgraderingen. Har selv et IPB forum, som er oppgradert til IPB3, så jeg vet at det er mange endringer på innsiden, men som bruker, så er det fremdeles helt håpløst å bruke. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 tc47: Skinnet er jo ikke oppgraderingen, det er som sagt en del funksjoner og slikt som kom med IPB 3 som er oppgraderingen, det gamle skinnet støtter ikke IPB3, derfor har vi et nytt design, og det er greit med noe nytt synes jeg. Slapp av litt, Dotten har ambisjoner om 50 skins. Ikke ta tapet på forksudd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hurtigsvar har ALLTID vært der Zoro Sama! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 tc47: Skinnet er jo ikke oppgraderingen, det er som sagt en del funksjoner og slikt som kom med IPB 3 som er oppgraderingen, det gamle skinnet støtter ikke IPB3, derfor har vi et nytt design, og det er greit med noe nytt synes jeg. Hvem har sagt det? Jeg er da fullt klar over at skinnet ikke er noen oppdatering. Still, det er forferdelig. Slapp av litt, Dotten har ambisjoner om 50 skins. Ikke ta tapet på forksudd. Det er så unødvendig som du kan få det. Gi meg et som faktisk funker, så er jeg mer enn fornøyd. -- Problemet er jo ikke skinnet, og funksjonene, men stabiliteten. Føles ut som det er nede konstant. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 tc47, ikke samme editor, nå er den mer avansert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var ingenting i veien med den fra før av ihvertfall. Og jeg vet at skinnet ikke er det eneste oppgraderingen handler om, men ja. Jeg trenger vel ikke si noe jeg egentlig, for jeg er 100% enig med MartinF. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Designet var svært uvant i starten, men synes det har gått seg veldig til. Hva som rriterer meg, er at forumet har blitt håpløst tregt, men det er jeg overbevist om at det blir jobbet på spreng med å fikse Endret 24. februar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå