Raste Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Oppdater liste på mine innlegg fungerer ikke, irriterende. Ellers er de andre feilene nevnt her, så de gidder jeg ikke å nevne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jepp, samme feil for meg også i mine innlegg mtp tiden. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvertfall i Opera'en min klarer ikke nettsiden her Æ, Ø, Å. Så istedet for lørdag - søndag blir det lørdag - søndag Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er eit problem med teiknkodinga, Captn: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=40 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nå er iallefall den gamle quotingen i orden.Men liker ikke at man må gå innom "Mine innlegg" for å finne "Favoritter". Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vet ikke om det er nevnt før, men jeg skulle qoute neon netopp og da havna teksten jeg skrev, både inni "quoteboksen" ut under da jeg posta inlegget. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Legge til vedlegg funker ikkje i Opera! Slik var det ikkje før. Kan ikkje trykke på "choose" (glemt å oversatt også) under "legg til vedlegg" Knappene "choose..." og "Fjern markert fil" funker ikkje. Dette funker i IE iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 @ Nizzen : Opprett en topic på "tracker"-delen som forumet har. Da kommer det sikkert raskere fram. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Legge til vedlegg funker ikkje i Opera! Slik var det ikkje før. Kan ikkje trykke på "choose" (glemt å oversatt også) under "legg til vedlegg" Knappene "choose..." og "Fjern markert fil" funker ikkje.Det fungerer hjå meg, Opera 10.10, Kubuntu. Du kan prøve å bruke Flash-opplastaren i staden, noko du vel i Kontrollpanelet. Då kan du og laste opp fleire filer samstundes. Omsetjinga virker for den saks skuld å avhenge av språk i nettlesaren, hjå meg står det «Vel...». Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Legge til vedlegg funker ikkje i Opera! Slik var det ikkje før. Kan ikkje trykke på "choose" (glemt å oversatt også) under "legg til vedlegg" Knappene "choose..." og "Fjern markert fil" funker ikkje.Det fungerer hjå meg, Opera 10.10, Kubuntu. Du kan prøve å bruke Flash-opplastaren i staden, noko du vel i Kontrollpanelet. Då kan du og laste opp fleire filer samstundes. Omsetjinga virker for den saks skuld å avhenge av språk i nettlesaren, hjå meg står det «Vel...». Takk! visste ikkje om de instillingene der og Flash-opplastaren Funker nå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei, hvis noen av dere ikke har fått det med dere så er det tatt i bruk en Tracker-funksjon som skal brukes til å melde feil/ønsker/mangler. Les mer om denne nye ordningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206115 Dere finner de ulike prosjektkategoriene under Tracker her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=1 Denne tråden kan naturligvis fremdeles brukes som en generell diskusjonstråd rundt oppgraderingen, ville bare melde fra om det med Tracker her. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Avataren min er borte! Min avtar forsvant også med oppdatderingen. :-( Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Forumet har blitt grusomt treigt etter oppdateringen. Det tar rundt et minutt å laste inn en enkelt side på mitt nett, og det er blir alt for mye. Før brukte jeg rundt et sekund pr. innlegg, og nå gidder jeg ikke bruke forumet mer rett og slett fordi det tar for lang tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Morsomt at forumet stopper opp midt under OL. Og i skiskyting, som er den mest interessante idretten i OL. Way to go! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nesten så jeg boikotter hele diskusjon fra nå av, helt utrolig at ikke de ansvarlige retter opp disse feilene. Går tregt, flere funksjoner funker ikke, kommer til førsteposten når det er nye innlegg på mine innlegg. Aah, gidder ikke mer. Var glad for at de skulle ta seg tid til å oppgradere dette forumet, men de bommet totalt. Helt utrolig, kunne ha tatt dette gradvis! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Regner med at kode-guys'a har fri i helgen og kommer tilbake på Mandagen? Isåfall er det jo et genitrekk å lansere det på en fredag (Var vel da det ble lagt om?). Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Der brukte jeg stoppeklokke. Tilfeldig tråd på diskusjon.no: 1.30.38 Tilfeldig tråd på innlegg.no: 0.1.56 Dette er rett og slett for ille. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hører jeg folkekrav om "rollback"? I den tilstand forumet er nå er det i alle fall nesten ubrukelig. Det er altfor tregt og det er for mye som ikke virker. Lenke til kommentar
warulv Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Avataren min er borte! Min avtar forsvant også med oppdatderingen. :-( Min også. Og tar et minutt å svare på poster nåh.. smått håpløst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Forumet slik det var var jo perfekt. Jeg vil kalle dette ei stor nedgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå