Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legge til vedlegg funker ikkje i Opera! Slik var det ikkje før. Kan ikkje trykke på "choose" (glemt å oversatt også) under "legg til vedlegg" Knappene "choose..." og "Fjern markert fil" funker ikkje.

Det fungerer hjå meg, Opera 10.10, Kubuntu. Du kan prøve å bruke Flash-opplastaren i staden, noko du vel i Kontrollpanelet. Då kan du og laste opp fleire filer samstundes.

Omsetjinga virker for den saks skuld å avhenge av språk i nettlesaren, hjå meg står det «Vel...».

post-21406-1266754117,5313_thumb.png

Lenke til kommentar

Legge til vedlegg funker ikkje i Opera! Slik var det ikkje før. Kan ikkje trykke på "choose" (glemt å oversatt også) under "legg til vedlegg" Knappene "choose..." og "Fjern markert fil" funker ikkje.

Det fungerer hjå meg, Opera 10.10, Kubuntu. Du kan prøve å bruke Flash-opplastaren i staden, noko du vel i Kontrollpanelet. Då kan du og laste opp fleire filer samstundes.

Omsetjinga virker for den saks skuld å avhenge av språk i nettlesaren, hjå meg står det «Vel...».

Takk! visste ikkje om de instillingene der og Flash-opplastaren :)

Funker nå :)

Lenke til kommentar

Hei, hvis noen av dere ikke har fått det med dere så er det tatt i bruk en Tracker-funksjon som skal brukes til å melde feil/ønsker/mangler. Les mer om denne nye ordningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206115

Dere finner de ulike prosjektkategoriene under Tracker her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=1

Denne tråden kan naturligvis fremdeles brukes som en generell diskusjonstråd rundt oppgraderingen, ville bare melde fra om det med Tracker her. ;)

Lenke til kommentar

Forumet har blitt grusomt treigt etter oppdateringen. Det tar rundt et minutt å laste inn en enkelt side på mitt nett, og det er blir alt for mye. Før brukte jeg rundt et sekund pr. innlegg, og nå gidder jeg ikke bruke forumet mer rett og slett fordi det tar for lang tid.

Lenke til kommentar

Nesten så jeg boikotter hele diskusjon fra nå av, helt utrolig at ikke de ansvarlige retter opp disse feilene. Går tregt, flere funksjoner funker ikke, kommer til førsteposten når det er nye innlegg på mine innlegg. Aah, gidder ikke mer. Var glad for at de skulle ta seg tid til å oppgradere dette forumet, men de bommet totalt. Helt utrolig, kunne ha tatt dette gradvis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...