Jason P. C. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er vitsen med "mine innlegg og favoritter" når det kun er mine innlegg som vises der? Og hvordan i hel%%!# legger jeg tråder i favoritter? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Poenget er å slippe innlegg som kun inneholder "Mine innlegg" ved at man kan legge en tråd i "Mine innlegg" ved å merke den som favoritt. De har dog dretet seg ut da det ikke er mulig å legge en tråd i favoritter Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Wow, dette skinnet er stygt, uryddig og fullt av bugs. Gratulerer! I dag var det null liv i kamptråden (united) med bare 7 sider kontra de ordinære 20-30. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 dersom scriptet ikke finner noen linker med getlastpost, vil det ikke gjøre noe scriptet slutter altså bare å fungere Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er en ting jeg liker med det nye forumet, og det er hurtigsvarfeltet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så vidt jeg kan huske, har det alltid vært der Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så vidt jeg kan huske, har det alltid vært der Å, har det? Har ikke lagt merke til det før. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jepp, det var der før oppgraderinga og, men ein måtte trykke på ein knapp (som heitte Hurtigsvar) for å få det fram. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Ja, så det på en fane jeg har fra det gamle forumet når jeg sjekket nå, men har aldri brukt det før, har alltid trykt på svarknappen. Endret 20. februar 2010 av arjato Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hmmm. Fremdeles så er klokken en time bak i tid på mine innlegg. Er det bare meg som har det sånn. Har skjekket tidssone og sommertid instiilinger Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her inne er det riktig klokkeslett, men ikke når jeg ser på mine innlegg listen, der er det en time bak Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her er et user javascript til Opera som gjør det samme som dabear sitt script, skifter ut linker til siste post, med linker til første uleste. For å bruke det, skift filendelse til .js (hadde visst ikke lov til å laste opp .js filer her), legg det i en mappe, og velg den mappa under Preferences -> Advanced -> Content -> JavaScript Options -> User JavaScript folder. diskusjon.txt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 I dag var det null liv i kamptråden (united) med bare 7 sider kontra de ordinære 20-30. Det er jo på grunn av det begredelige resultatet deres da. Men skjønner hva du mener, selv gidder jeg nesten ikke bruke forumet lengre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Eg er litt skuffa over at ein funksjon som getnewpost ikkje er ordna opp i kjapt. Scriptet som vart laga er elsk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Finnes det lignende løsninger for Chrome? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Veldig irriterende at det kommer til nyeste skrevet innlegget ja. Og skinnet er virkelig ikke pent. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her inne er det riktig klokkeslett, men ikke når jeg ser på mine innlegg listen, der er det en time bak Gå i kontrollpanelet og sjekk at du har riktig tidssone og satt på vintertid. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her inne er det riktig klokkeslett, men ikke når jeg ser på mine innlegg listen, der er det en time bak Gå i kontrollpanelet og sjekk at du har riktig tidssone og satt på vintertid. Jeg har riktig tidssone og vintertid, fortsatt feil tid i "Mine innlegg" Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her inne er det riktig klokkeslett, men ikke når jeg ser på mine innlegg listen, der er det en time bak Gå i kontrollpanelet og sjekk at du har riktig tidssone og satt på vintertid. Jeg har riktig tidssone og vintertid, fortsatt feil tid i "Mine innlegg" samme her har GMT+1 likevel er det feil i "mine innlegg" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Feil på "mine innlegg" hos meg også. Selv om jeg har prøvd å justere i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå