Snikpellik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, ikke midt under skiskytinga da Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette har jeg sett fram til. Farvell IPB2! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 MIDT UNDER SKISKYTINGEN!!! WHAT?!? Det får dere ikke lov til. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) MIDT UNDER SKISKYTINGEN!!! WHAT?!? Det får dere ikke lov til. Opprinnelig planlagt å begynne dette klokken 22:00 i dag 18. februar, men av hensyn til brukerne venter vi til etter 20km skiskyting er ferdig slik at brukerne ikke blir forhindret i å diskutere dette i OL-forumet som virkelig har slått an. Endret 18. februar 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Da så, men hvor lang tid tar det? (Trodde det fordi det stod 23:00 i emnetittelen) Endret 18. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Kan ikke dere bare prøve å lage et fancy lite forumting som en kan diskutere OL på mens forumet oppgraderes ? F.eks et seperat forum for det. Hvorfor skal vi gidde det? Når vi først har fått OL-kategorien, er det synd at man ikke får brukt den. Lag en tråd på upgrade.diskusjon.no hvis dere er helt desperate Tipper det fortsatt er oppe. Får se hvordan oppgraderingen går. Kom nesten litt kjapt, men detaljer blir vel utbedret etter hvert Endret 18. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 MIDT UNDER SKISKYTINGEN!!! WHAT?!? Det får dere ikke lov til. Opprinnelig planlagt å begynne dette klokken 22:00 i dag 18. februar, men av hensyn til brukerne venter vi til etter 20km skiskyting er ferdig slik at brukerne ikke blir forhindret i å diskutere dette i OL-forumet som virkelig har slått an. Awesome Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fært til klaging det var her da.. Wicked at dere endelig kommer i gang med oppdateringen, har vært etterlengtet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gjør det nå, umiddelbart, for min del. Hvem bryr seg om OL, ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Har ikke du eksamen uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes at oppgraderingen skulle ha startet til ordinær tid som var kl 22. Om det er OL eller ikke så dør man ikke av at forumet her er nede for oppgradering. Husk: Det er folk som må gjøre dette om natta, og legge mere press på dem enn nødvendig synes jeg er bare tull! Dere klarer dere noen timer uten dette forumet altså..! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gjør det nå, umiddelbart, for min del. Hvem bryr seg om OL, ikke jeg ihvertfall. Bare fordi du ikke bryr deg, vil ikke si at ingen andre gjør det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Har ikke du eksamen uansett? Om du hadde fulgt med hadde du visst at den hadde jeg i går. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gjør det nå, umiddelbart, for min del. Hvem bryr seg om OL, ikke jeg ihvertfall. Bare fordi du ikke bryr deg, vil ikke si at ingen andre gjør det. Captain Obvious to the rescue... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 For under et år siden fant jeg endlig et script som kunne brukes til å lage formler og spesialtegn på forumet her, som Ueland implementerte. Dette er jeg fortsatt svært glad for, og bruker det ofte. Det vet jeg også andre gjør. Vil dette forsvinne nå med oppgraderingen? 1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Håper ikkje det. Kanskje kunne dei vurdert å installere mathTeX i staden for mimeTeX, som er brukt no. Ulempa trur eg er at installasjon er litt verre, fordelen er at uttrykka vert finare (døme). Endret 18. februar 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Greit, da stenger vi OL... ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rart man klager? Midt under OL... Greit, da stenger vi OL... ^^ God løsning. Og siden det er Jarmo som sier det så tviler jeg ikke på han hadde fått det til. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Blir det mulig å kunne bruke det nye forumet i IP.Board 2.2.0 skinnet? Jeg liker ikke designet og oppbyggingen på det nye og er vant med å bruke IP.B 2.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå