Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng.

Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa"..

Dårlig idè.

Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg.

+1

+2

Lenke til kommentar

Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng.

Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa"..

Dårlig idè.

Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg.

Jeg sa ikke at det skal sorteres default etter kvalitetspoeng. Må få bli opp til brukeren hvordan han vil ha det.

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere; med IP.Board-skallet er det dynamisk og fint, som jeg er vant til. Litt barnslig design, kanskje, men det kommer til å ordne seg etterhvert. Hurtigsvarsboksen har blitt mye bedre enn den var.

Mitt største problem er den nye bildefunksjonen. Jeg vil at bilder skal åpnes i nytt vindu når jeg trykker på de. Selv om jeg trykker med scrolleknappen (åpne i ny fane), åpnes bildet i forumvinduet, uten skalering. Det er ille nok på kontorskjermen min, men når jeg sitter på laptopskjermen blir det et rent helvete ...

Lenke til kommentar
forrige versjon ar jo helt topp så hvorfor endre?

Ny versjon er helt greit; nye, og forbedrede, funksjoner. Men når siden drukner i det dårlige designet, så er man nesten like langt. Jeg skal ikke forlange design som er identiske med de på IPB2, men det er uholdbart slik det er nå. Jeg er klar over at dette er første dagen med ny IPB, så jeg skal ikke mase, whine, og whatnot. Vi snakkes om en uke eller to, diskusjon.no - så får vi håpe det finnes et mer brukbart design da :)

Lenke til kommentar

Men er veldig forvirra over hvor dere ønsker tilbakemeldinger og bugreports. I Tracker eller Tilbakemelding og bugfix for IPB3 oppgradering eller begge? :p

Vi skal få alt over i tracker-systemet, langt mer optimalt både for brukere og driftsfolk. Fiffig funksjon som ble lagt til i forbindelse med oppgradering, den vil heve tilbakemeldingsmulighetene og oppfølging ganske så mye.

Skal endre i førsteinnlegg :)

Lenke til kommentar

Sikkert nevnt før, men forumets viktigste funksjon fungerer ikke: Nye poster. Man blir uansett sendt til siste post i tråden istedenfor å der man slapp.

Sinnsykt kjipt, jeg får helt abstinenser av det!

Det irriterer vettet av meg samt at jeg ikke kan logge inn på forsiden slik som før. Nå må jeg trykke logg inn. Og jeg vil helst ikke ha autologin. Håper dette, pluss sikkert flere ting jeg vil merke endrer seg. Ellers blir jeg sikkert fort vant til designet. Husker tilbake til da last.fm la om designet og det ble ramaskrik. Jeg var blant de som var irritert. Ei, to uker senere var jeg vant med det. :p

Lenke til kommentar

Er allerede vandt med designet, så det er et stort pluss nå. Skjermen hjemme var mange ganger bedre enn den på jobb, så ser skillet mellom tråder og mellom innlegg osv. mye bedre.

Eneste er at store bilder ikke justeres til å passe skjermen, så når noen poster ukomprimerte bilder, ser man bare et utsnitt av de. Dette må fikses.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, blir gal av å trykke den lille linken til venstre for å komme til siste innlegg i en tråd. lenka burde vært større. Noe slikt (men penere):

Det finnes en innebygget "getnewpost"-attributt for tråder. Men den mangler i lenkene du finner i Mine innlegg. Med "getnewpost" kommer du til siste innlegget du ikke har lest i tråden når du trykker på lenken. Forhåpentligvis blir Mine innlegg oppdatert snart med "getnewpost".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...