Atald Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Og jeg håper virkelig ikke vi får se ratingsystemet igjen heller. Kommer svært lite godt ut av å ha det. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg leste noe om et rating-system for brukerne. Hvor befinner det seg? Var på testversjonen, finner det ikke her. Ah, ok. Jeg synes det burde fulgt med, for det er noe som virkelig kan slå an. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette er definitivt uvant. Men, som med alt, trenger det å vendes til. Dette blir bra uansett. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette liker jeg! Flott jobb! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vil bare si en ting, jeg fant nettopp ut at hvis man bruker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getnewpost istedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getlastpost så kommer man til første uleste post i denne tråden, skulle vell ikke være så vanskelig å fikse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vil bare si en ting, jeg fant nettopp ut at hvis man bruker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getnewpost istedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getlastpost så kommer man til første uleste post i denne tråden, skulle vell ikke være så vanskelig å fikse Old news. Dette er fortalt gang på gang. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vil bare si en ting, jeg fant nettopp ut at hvis man bruker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getnewpost istedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getlastpost så kommer man til første uleste post i denne tråden, skulle vell ikke være så vanskelig å fikse Old news. Dette er fortalt gang på gang. Har du :O Og her trudde jeg at jeg hadde haxa systemet Lenke til kommentar
S_J Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Mer negativt enn positivt med denne oppgraderingen. F.eks: -Skjedde noe rart når jeg trykket på en ting, kan helt ikke forklare det, men mener det var at hele siden eller noe flyttet litt på seg og jeg fikk ikke trykke. -Det tar lengre tid å komme seg inn på sider som viser alle innleggene til en bruker, og vi får heller ikke se så mye av disse innleggene på den siden. -Utseende er stygt og uoversiktlig. -Alt ble tregere. -Alle tråder ble uleste. Men positivt: +Fargene på sitatmerkingen +Automatisk hurtigsvar nederst. Endret 19. februar 2010 av S_J Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Må si jeg overhode ikke likte denne nye oppdateringen, totalt rotete og uoversiktlig, mye scrolling og vanskelig og skille mellom ting. Moderne og kul men forrige versjon ar jo helt topp så hvorfor endre?.. :/ Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Må si jeg overhode ikke likte denne nye oppdateringen, totalt rotete og uoversiktlig, mye scrolling og vanskelig og skille mellom ting. Moderne og kul men forrige versjon ar jo helt topp så hvorfor endre?.. :/ +1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Folkens, dere må jo huske at dette er første dag med IPB3. Er ikke rart det er en del bugs, tregheter, og så videre. Uvant er det også, men slik er det alltid med nye ting. Ting tar tid. TTT. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Og en annen ting. Slik som bruktmarkedet. Masse bugs der enda, ikke vært rørt siden lansering omtrent. Hvorfor ødlegge forumet før det er ordnet osv? I Opera 10 er en noen knapper hulter til bulter også. Får vel gjøre det enkleste, å bare glemme å komme hit inntil det går ann å bruke det igjen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hulter til bulter i min Opera og ^^ Lenke til kommentar
warulv Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Knappene er her og der i Chrome også... Sitat er fikset ser jeg. Men savner at man havner på siste side i en tråd når man trykker på den. Håpløst å havne på første side.. liksom old news. Ser det er omtalt over her. Litt lite kontraster her og der. Farger som skal være til hjelp for å "ramme inn" ting vises knapt på min LCD. Er en Acer laptop, mulig den er crap.. men fargene blir litt for duse. Endret 19. februar 2010 av warulv Lenke til kommentar
snilljente Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng. +1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men savner at man havner på siste side i en tråd når man trykker på den. Håpløst å havne på første side.. liksom old news. Ser det er omtalt over her. hvis du trykker på datoen når innlegget er postet kommer du til siste innlegg/side. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng. Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa".. Dårlig idè. Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sikkert nevnt før, men forumets viktigste funksjon fungerer ikke: Nye poster. Man blir uansett sendt til siste post i tråden istedenfor å der man slapp. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng. Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa".. Dårlig idè. Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå