L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvilken tag skal en nå bruke for å skjule utvalgt tekst og bilder? den gamle skjul taggen fungerer nå kun for å skjule tekst Slik så det ut før med skjul taggen. Liste over ting som skal bestilles: [X] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik ser det ut nå med samme taggen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette er noe dritt! Prøv Spoiler. [ spoiler] Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Avataren min er borte! Savner også å kunne gå inn på siste side av en tråd fra "Mine innlegg", slik som før. Endret 19. februar 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sinnsvakt irriterende med alle siteringene som ikke funker, samt alle de forskjellige fargene på sitatene som faktisk funker. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Likte ikke dette nye utseende. Ikke noe fint og uoversiktelig. Går det an og gå tilbake til forrige ? Endret 19. februar 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bug: Noen ganger når jeg klikker på den orange pila for å komme inn på en tråd, så kommer jeg ikke der var sist, men på slutten. Noen ganger. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bug: Noen ganger når jeg klikker på den orange pila for å komme inn på en tråd, så kommer jeg ikke der var sist, men på slutten. Noen ganger. På meg skjer det hver eneste gang. Ihvertfall fra Mine Inlegg Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Overraskende mange kritiske bugs! Men jeg håper og tror foreløpig at det meste blir fiksa ganske kjapt. Men er veldig forvirra over hvor dere ønsker tilbakemeldinger og bugreports. I Tracker eller Tilbakemelding og bugfix for IPB3 oppgradering eller begge? Argh! Ingen av knappene (link smiley osv) funker når jeg redigerer denne posten i hurtigsvar (funka istad). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Bug: Noen ganger når jeg klikker på den orange pila for å komme inn på en tråd, så kommer jeg ikke der var sist, men på slutten. Noen ganger. Leser du første post så forteller de å bruke deres dedikert feilmeldings delen av forumet for å formidle bugs og feil. Endret 19. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sikkert vel og bra når man får prøvd det ut, men akkurat nå sitter jeg igjen med et dårlig inntrykk, ene og alene på grunn av skinet. Rotete, uoversiktlig, dårlige kontraster, veldig lyst osv. håper det blir fikset fort, for det her var slitsomt. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Gi meg et brukbart design, så skal jeg gi oppgraderingen «thumbs up». Endret 19. februar 2010 av jocke Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gi meg et brukbart design, så skal jeg gi oppgraderingen «thumbs up». +1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt er for lyst.. I tillegg er linjeavstanden dramatisk stor i mine innlegg.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har ingen interesse av at folk skal se hvem jeg har som venner (selv om folk kommer til å sjekke når jeg skriver dette). Ei skjønner jeg hvorfor det skal logges hvem som ser min profil eller at jeg har sjekket andres profiler. Dessuten er knappen for å se antall innlegg i forskjellige kategorier borte. Og seriøst, det at alle gamle sitater og bb-koder er ødelagt er hodeløst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var direkte jævlig, er det mulig å skifte tilbake? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Såvidt eg vet så er det ikke verdig med oppdateringen enda. Dere må bare vente og se. Alle feil vil eventuelt bli fikset Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det gamle er ofte det beste. Føles ut som en mac dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har ingen interesse av at folk skal se hvem jeg har som venner (selv om folk kommer til å sjekke når jeg skriver dette). Ei skjønner jeg hvorfor det skal logges hvem som ser min profil eller at jeg har sjekket andres profiler. Redd for vise oss andre at du ikke har noen venner..? Du må ikke henge så mye for pc'en så vil du få venner du også.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser ikkje problemet med at vennene vises, men noko veldig hensikt ser eg heller ikkje at det er. Kven andre har som venner betyr ingenting. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg leste noe om et rating-system for brukerne. Hvor befinner det seg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg leste noe om et rating-system for brukerne. Hvor befinner det seg? Var på testversjonen, finner det ikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå