hokuspokus111 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan ser jeg hva som er ulest i mine innlegg? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I alle dager. Jeg var klar over at gjennomsnittsalderen ikke er spesielt høy her på forumet, men dette minner mest om en barnehage. Jada, det er en del som må fikses, men det er fullt mulig å bruke forumet slik det er nå. Ingen grunn til å gå helt av hengslene. Den verste feilen virker å være at knappen for nye innlegg i "mine innlegg" ikke fungerer, men etter hva jeg kan se burde det ikke ta mer enn 30 sekunder å fikse dette, så fort en av dem som har jobbet hele natta med oppgraderingen våkner. I mellomtiden er det bare å bruke den samme knappen fra forumet tråden ligger i. Litt mer brysomt, men på ingen måte verdens undergang, som enkelte innlegg gir inntrykk av at det er. Allikevel, det skal vel være rom for alle og alle skal få sagt sin mening, så jeg har opprettet en tråd til dere her. Der kan dere klikke i vinkel og ha så mange raseriutbrudd dere bare orker, men la nå andre tråder være til konstruktiv kritikk, så de som skal fikse alt slipper å lete gjennom sider med hylende sinna barn for å komme frem til tilbakemeldinger som faktisk kan brukes. problemet er at linken din ikke virker, får bare: Object not found! The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again. If you think this is a server error, please contact the webmaster Regner med at det er flere som får dette også derfor er det enda liv i denne tråden. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har også problemer å finne ut hvordan jeg endrer skin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nederst til venstre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Du kan endre skin i nedtrekksmenyen nederst til venstre, som det alltid har vore. (Diskusjon.no er standard.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 problemet er at linken din ikke virker, får bare: Object not found! The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again. If you think this is a server error, please contact the webmaster Regner med at det er flere som får dette også derfor er det enda liv i denne tråden. Det er fordi de (heldigvis) har slått av "forenklede" url'er. Du finner den tråden under Tilbakemeldinger > Tilbakemeldinger om forumet > Tilbakemelding og bugfix for IPB3 oppgradering Hvordan ser jeg hva som er ulest i mine innlegg? Du ser et lite oransje ark med en pil på ved siden av tittelen til trådene som har uleste innlegg. Desverre så oppdaterer ikke mine innlegg seg om du blar frem og tilbake så det kan hende du må rykke på F5 for å oppdatere siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 På meg så er det oransje ark på de jeg har sett i (i går). Men jeg gidder ikke å klikke meg innom alle for at det skal forsvinne :/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) For de som ikke vet hvordan man endrer skin! På meg så er det oransje ark på de jeg har sett i (i går). Men jeg gidder ikke å klikke meg innom alle for at det skal forsvinne :/ Du kan bare velge å sette forumet som lest. Nede under mine innlegg. Endret 19. februar 2010 av datating Slo sammen to innlegg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Vi skal forøvrig kanalisere alt av tilbakemeldinger over i nye tracker-funksjonen vi har fått implementert. Vil gjøre det langt enklere for dere å se hva som jobbes med og ikke. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker Nå er det bare å fortsette med bughunt, vi er evig takknemlig for dette. Bruk tiden godt, feedback brukes aktivt til å endre og tilpasse Lenke til kommentar
magb Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uff dette var helt forferdelig. Hvordan kan dere seriøst mene at dette er bedre enn før? Det gamle forumet var mye mer oversiktlig og mindre slitssomt for øynene. Det så mye mer ryddig ut. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Mine innlegg lar meg ikke lenger få siste uleste innlegg i trådene. Den røde knappen som tidligere var brukt til getnewpost, ser jeg nå bruker getlastpost. Er dette en del av overhalingen, eller en simpel bug? Bah, så nå at det allerede var laget en egen tråd om dette. Endret 19. februar 2010 av jH- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uff dette var helt forferdelig. Hvordan kan dere seriøst mene at dette er bedre enn før? Det gamle forumet var mye mer oversiktlig og mindre slitssomt for øynene. Det så mye mer ryddig ut. Nå snakker du bare om designet. Design kan fort fikses. Det var de innebyggete funksjonene som gjorde at man oppgraderte til IPB3. Ikke designet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det trygt og anta at sidetallene kommer tilbake? Små kleint å trykke på den røde firkantent å gå direkte til siste innlegg og må derfra orientere seg til der man datt av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Mine innlegg lar meg ikke lenger få siste uleste innlegg i trådene. Den røde knappen som tidligere var brukt til getnewpost, ser jeg nå bruker getlastpost. Er dette en del av overhalingen, eller en simpel bug? Det skjer når man går via Mine Innlegg, right? Mine Innlegg måtte kodes på nytt og da er det fort at det kommer slike småfeil. Det blir nok rettet på. Er jo bare å bytte ut et ord i addressen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hvorfor de oppgraderte er en ting, men forsøket på og lage dårligst mulig theme var vel ikke nødvendig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hvorfor de oppgraderte er en ting, men forsøket på og lage dårligst mulig theme var vel ikke nødvendig? Du skulle sett det før de gjorde noe med det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) har de glemt laste opp det de gjorde da? dette er jo desidert verste forumthemet jeg har vært borti Endret 19. februar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvilken tag skal en nå bruke for å skjule utvalgt tekst og bilder? den gamle skjul taggen fungerer nå kun for å skjule tekst Slik så det ut før med skjul taggen. Liste over ting som skal bestilles: [X] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik ser det ut nå med samme taggen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette er noe dritt! Lenke til kommentar
magb Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uff dette var helt forferdelig. Hvordan kan dere seriøst mene at dette er bedre enn før? Det gamle forumet var mye mer oversiktlig og mindre slitssomt for øynene. Det så mye mer ryddig ut. Nå snakker du bare om designet. Design kan fort fikses. Det var de innebyggete funksjonene som gjorde at man oppgraderte til IPB3. Ikke designet. Ja, det er designet jeg snakker om. Det er jo helt forferdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå