Giallorossi Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Skjerp deg, de er langt i fra ferdig, derfor de tar imot kritikk Ja, vi ser jo det. De er ikke i nærheten av å være ferdig. Disse folkene skal ha all respekt for å vedlikeholde dette forumet, og det blir alltid masse klager og tull når man oppgraderer. Men det er ikke grunn til å kalle koderne ubrukelige! Respekt skal dem få, det får alle levende skapninger av meg, men kudos av noe slag er de langt ifra å få. Iforhold til hva de har gjort med Prisguiden og Bruktmarkedet så vil jeg nesten kalle de ubrukelige. Prisguiden er fortsatt langt ifra ferdig og det begynner å bli lenge siden den kom ut. Bruktmarkedet på sin side er ferdig, men sluttresultatet er rett og slett tragisk, helræva. Massevis av kodefeil, elendige funksjoner og lite brukervennlig. Jeg har sluttet å bruke begge disse tjenestene. Ellers er jeg enig i at det var någet sterk kost fra Giallorossi. Det meste av mine meninger er for sterke for dette forumet Endret 19. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Giallorossi: Skjerp deg, de er langt i fra ferdig, derfor de tar imot kritikk Disse folkene skal ha all respekt for å vedlikeholde dette forumet, og det blir alltid masse klager og tull når man oppgraderer. Men det er ikke grunn til å kalle koderne ubrukelige! Om de er langt fra ferdig som du sier, hvorfor har de da valgt å oppgradere nå? Kanskje en ide å begynne å nærme seg ferdig i det minste, og så slippe det ut til massene. Ellers er jeg enig i at det var någet sterk kost fra Giallorossi. Vell, tenk på det slik at jo lengre forumet er nede, jo mindre aktivitet har de, og mindre reklameinntekter får de Samt at hvis de hadde holdt alt lukket så hadde de kanskje gjort mye arbeid forgjeves fordi vi uansett hadde klaget over endringene, og de må endre/fjerne/bytte ut en del Altså, det ville tatt lengre tid å få alt opp å gå Dette går vi igjennom hver gang det har vært en oppgradering, men det har alltid blitt bra til slutt. De gjør en god jobb, og kommentarer som Giallorossi kommer med er bare idiotisk Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Prisguiden er i sin nye versjon ødelagt og uoversiktelig. Jeg ser at quote-funksjonen ikke fungerer i de trådene jeg deltar i. Håpløst. Giallorossi: Skjerp deg, de er langt i fra ferdig, derfor de tar imot kritikk Disse folkene skal ha all respekt for å vedlikeholde dette forumet, og det blir alltid masse klager og tull når man oppgraderer. Men det er ikke grunn til å kalle koderne ubrukelige! Om de er langt fra ferdig som du sier, hvorfor har de da valgt å oppgradere nå? Kanskje en ide å begynne å nærme seg ferdig i det minste, og så slippe det ut til massene. Ellers er jeg enig i at det var någet sterk kost fra Giallorossi. Litt sterk ja. Men jeg er ikke helt fornøyd med kaoset som nå er tilstede. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg setter stor pris på de som vedlikeholder forumet og oppgraderer og styrer, det må gå ekstremt mye tid til sånt. Men jeg må likevel være ærlig og kaste meg på bølgen; utseende på dette nye forumet var mildt sagt ikke pent, og det er er svært mange bugs som nevnt tidligere! Bugs og slikt kan jo fikses, men skinet er fortsatt ekstremt uoversiktlig og rotete og slett ikke pent å se på. Det er 100% essensielt at et forum av Diskusjon.nos størrelse må ha ha oversiktlighet om folk skal bruke det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ellers er jeg enig i at det var någet sterk kost fra Giallorossi. Det meste av mine meninger er for sterke for dette forumet Jeg vet og det er som regel bare bra det. Men uten de som driver forumet blir det i hvertfall lite bedring. Jeg gir det et par uker nå før jeg går over i ramaskrik modus Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg foretrekker det gamle enda. Dette er for mange bugs i til og kunne blir brukt enda. Men fortsatt flott at de holder på med oppgraderinger og slikt men forumet er blitt noe tregt og fult av bugs. En ting som jeg ikke liker er at hver gang jeg skriver en bokstav så spretter linjene opp og ned og det blir mye surr. Endret 19. februar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei nei nei, dette var ille, trodde ting skulle bli enklere ikke værre Var en på akam kunne en gå rett i forumet,nå får en opp en liste der en må velge feks foto/video, det skulle vel ikke være nødvendig når en først er på akam, i tillegg er det jo blitt mere omstendelig og uoversiktlig når en skal skifte fra feks speilrefleks til tilbehr, eller noe annet :no: Ja ja en har forlatt alle forum her av div grunner, nå er det vel på tide å vurdere å ta et totalt farvel og konvertere totalt til Foto.no Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker ikke forumet i det hele tatt nå , det er tregt, har et utseende jeg ikke liker, får feilmeldinger og annet. Tror jeg venter noen dager før jeg prøver dette nye forumet ut, orker ikke være her når det er sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Få det gamle tilbake. Er enig med Giallo. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Vell, tenk på det slik at jo lengre forumet er nede, jo mindre aktivitet har de, og mindre reklameinntekter får de Samt at hvis de hadde holdt alt lukket så hadde de kanskje gjort mye arbeid forgjeves fordi vi uansett hadde klaget over endringene, og de må endre/fjerne/bytte ut en del Altså, det ville tatt lengre tid å få alt opp å gå Her skjønner jeg ikke helt hva du mener med at forumet er lenger nede? Altså, de har betatestet dette visstnok, og med alle bugs og ganske håpløse design valg som her er gjort er dette ting som strengt tatt burde vært luket ut der og ikke overlatt til oss å klage på. Ergo, det gamle forumet hadde fint overlevd noen uker til mens siste finpuss på det nye ble gjort. Samme reklameintekter om man bruker det gamle eller nye forumet. Endret 19. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi brude ha en mulighet til og bruke det gamle mens noen fordømte betatester det nye forumet fram til det er klart til bruk. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 synes den nye diskusjon.no er mye tregere! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Savner en Dynamisk Ny her.. Hvilke skin er brede OG har "Mine innlegg" til venstre? Finnes det (nå)? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vær så snill og få tilbake dett gamle utseendet! Fint med nye funksjoner, men trenger hele designet byttes om? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Men hvorfor endre på det gamle? Det var jo bra kontraster og lett å få oversikt. Iallefall på trådoversikten. Ikke mulig å overføre den gamle da IPB3 er skrevet om fra scratch. Men det er ikke verdens undergang, IPB3 er så CSS-drevet at det er langt enklere enn før både å endre utseende og gi langt flere valg til brukerne. Det visuelle er veldig mye en smakssak, det viktige er at vi nå har en plattform som åpner for at vi kan tilby langt flere skins uten at det sluker resursene. Det er alt over 15 å velge mellom og feedback vi får er noe som brukes til å endre på eksisterende og tas med i arbeidet med å lage nye. Her har vi til og med frivillige forumsjeler som driver og mekker på alternativer, fordi det er så CSS-drevet. Jeg er veldig spent på resultatene her, etterhvert kan vi risikere dere får så mye å velge mellom at vi må se på alternative måter å tilby dem på. I dag er det en drop-down meny nederst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sånn som det er nå skulle man tro at folk var 80 år uten noen form for briller. Makan til stor skrift og overdreven luft mellom ting. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi brude ha en mulighet til og bruke det gamle mens noen fordømte betatester det nye forumet fram til det er klart til bruk. No har for så vidt vore mogleg for alle å betateste den nye versjonen i ei periode. Men einig i at det er ein del unødvendige feil og manglar som burde vore retta opp før forumet vart oppgradert. Tråd om betatesting: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1197727 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg ser nå Hardware.no dynamisk skin har fått tilbake mine innlegg menyen og bare det var en stor forbedring for opplevelsen av forumet. Ble virkelig nervøs om det skulle gå heden, men godt å se det er blitt tatt tak i eller at det har rettet seg selv. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er alt over 15 å velge mellom Hvor er de henne da, har sett rundt omkring men kan ikke finne noen steder det er mulig å bytte skin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå