Nitrius Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Er det bare meg eller fungere ikke diskusjon.no skinnet helt lengre? Alt innholdet er borte på en måte. Altså kategorier og tråder. Edit: Nvm, ser ut til å funke igjen nå. Endret 19. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
frds Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har mistet totalt oversikten over forumet nå. Skuff. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sikkert nevnt , men det går ikke ann og trykke seg til siste side i en tråd. slik som det gjorde før. nå går det bare ann å trykke på selve trådlinken , så kommer man til første siden uansett Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen ganger blir alt i kursiv o_O Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Wææææææ, dette så jo helt begredelig ut skal jeg være helt ærlig. Er det mulighet til å få et skins som gjør at det blir likt slik det var før? Stor skrift overalt var virkelig ikke pent. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kan noen fra ledelsen gi en forklaring på hvorfor halvparten kommer i kursiv? Sinnsvakt irriterende, som så mye annet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Også at siste innleggene vises som "19. februar kl. 15:00" istedenfor "I dag, klokkeslett" og "I går, klokkeslett" som tidligere. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Går det ann å bruke det gamle skinnet? Dette var helt jævlig Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Quotingene virker ikke, de står ikke i en sånn boks. Står bare QUOTE. Alt er veldig uoversiktelig nå, ihvertfall mine innlegg. Umulig å se lett hvilke tråder du ikke har lest! Fontene er også blitt større mange steder, noe som ser forferdelig ut. Håper man kan velge tilbake til det gamle skinnet! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg tror en skal ta ting litt mer ro nå. Virker som om de holder på og forandrer og tar bort en masse bugs nå. Skinet så veldig merkelig ut men begynner alt og bli vant med det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Dette her er igjen helræva, skivebom av dimensjoner. Alt koderne har spyttet inn for å forbedre Diskusjon.no har vært elendig. Regner med at det tidligere utseende og skinnet blir tilgjengelig asap. Forøvrig burde stillingene til koderne vurderes kraftig, muligens har de en fin utdannelse, men de vet åpenbart ingenting om funksjonelt, brukervennlig, utseende. Endret 19. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Profilen er bedre nå synes jeg. Ellers er jeg med i rekken som foretrekker det gamle designet, men man blir jo vant til dette så ¨får gi det litt tid. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper de tar å gir oss Hardware dynamisk skin som det var. Har aldri brukt noe annet, men uten mine innlegg osv på det som er der nå blir det tilnærmet ubrukelig. Så de som har noe med det å gjøre, ikke len dere tilbake og si vi blir vant med det. Gjør noe med det!! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser baut dette Litt uvant men eg trur det skal gå bra P.S. Eg likte farge valget på logoen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Giallorossi: Skjerp deg, de er langt i fra ferdig, derfor de tar imot kritikk Disse folkene skal ha all respekt for å vedlikeholde dette forumet, og det blir alltid masse klager og tull når man oppgraderer. Men det er ikke grunn til å kalle koderne ubrukelige! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Begynner å bli bedre nå! Men er enig med at stor font noen steder ikke ser bra ut. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Giallorossi: Skjerp deg, de er langt i fra ferdig, derfor de tar imot kritikk Disse folkene skal ha all respekt for å vedlikeholde dette forumet, og det blir alltid masse klager og tull når man oppgraderer. Men det er ikke grunn til å kalle koderne ubrukelige! Om de er langt fra ferdig som du sier, hvorfor har de da valgt å oppgradere nå? Kanskje en ide å begynne å nærme seg ferdig i det minste, og så slippe det ut til massene. Ellers er jeg enig i at det var någet sterk kost fra Giallorossi. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette ser helt grusomt ut. La oss få bruke det gamle utseende, vær så snill. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette ser helt grusomt ut. La oss få bruke det gamle utseende, vær så snill. +1 Dette er det værste jeg noensinne har sett. I'm out of here! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg vet ikke faen ikke hva jeg skal tro. Jeg visste ikke engang om oppgradering. Foreløpig er dette bare kaos i mine øyne. Om dette er en vanesak vet jeg ikke enda. Men hvorfor endre på det gamle? Det var jo bra kontraster og lett å få oversikt. Iallefall på trådoversikten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå