Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Jada, det er en del som må fikses, men det er fullt mulig å bruke forumet slik det er nå.

Når dere for et par uker siden la ut dette nye som et testforum så fikk dere omtrent kun negativ kritikk (tenker da på selve designet. Bruker selv IPB3 og vet hvor mye nytt det er i forhold til 2). Hvordan i all verden kan dere da forsvare avgjørelsen med å likevel legge det ut, uten å få til et utseende som ikke ser ut som noe hentet fra invisonize.com?

Dette er helt forferdelig, og jeg irriterer meg bare mer og mer over hva i all verden dere driver med. Prisguiden, forumet, hva blir det neste?

Klager blir jo tydeligvis sett på som barnehagementalitet, så ikke rart de ikke tar til seg hva som blir klaget på da. Litt mer ydmyk tone ovenfor folk sin mening kunne ikke skadet, og trolig ville forumet blitt bedre om man ikke skyldte på alt annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud. Rikspøbel sitter så vidt jeg vet ikke i forumledelsen.

Og han mener ikke at det er galt å klage. Men det er galt å skrive "Å HERREGUD DERE HAR ØDELAGT ALT OMGLOL!"

Kom med konstruktiv kritikk. Så blir alle fornøyde.

For øvrig funker ikke forumklokka i mine innlegg. Den er korrekt ellers, men 1 time feil der.

Lenke til kommentar

Jada, det er en del som må fikses, men det er fullt mulig å bruke forumet slik det er nå.

Når dere for et par uker siden la ut dette nye som et testforum så fikk dere omtrent kun negativ kritikk (tenker da på selve designet. Bruker selv IPB3 og vet hvor mye nytt det er i forhold til 2). Hvordan i all verden kan dere da forsvare avgjørelsen med å likevel legge det ut, uten å få til et utseende som ikke ser ut som noe hentet fra invisonize.com?

Dette er helt forferdelig, og jeg irriterer meg bare mer og mer over hva i all verden dere driver med. Prisguiden, forumet, hva blir det neste?

Klager blir jo tydeligvis sett på som barnehagementalitet, så ikke rart de ikke tar til seg hva som blir klaget på da. Litt mer ydmyk tone ovenfor folk sin mening kunne ikke skadet, og trolig ville forumet blitt bedre om man ikke skyldte på alt annet.

Hvis man ser på klagene så er det veldig mange som er alt annet enn konstruktive.

"Jævligste jeg har sett på lenge"

"Grufullt"

"Det er OL i vinteridrett nå, men det er faen meg OL i bugs og fail på forums.."

"Og i tillegg lasnsere blodharry skins med et generelt crappy oppsett. "

osv

Vil tro hvis man klager på en seriøs måte så blir det også tatt seriøst.

Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk det nye designet svært godt.

Eneste minuset med det er at det er alt for smalt.

Selv har jeg endret CSS'en til 1000px bredde i forumtrådene slik som dette:

19Feb_Friday_x3mg3-thumbnail.jpg

For dere som vil gjøre det samme, kan dere laste ned en plugin til firefox med navnet "Stylish".

Send PM om dere trenger hjelp. :-)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Enig. Et av mine problemer er fargevalgene. Alle er små varianter er lyseblått og hvitt, som lett blandes på LCD-skjermer, spesielt hvis man ikke sitter med perfekt innsynsvinkel. Så litt større skille mellom farger synes jeg er nødvendig.

Ellers liker jeg det forholdsvis godt. Joda, det er uvant, men det vet jeg vil gå over.

I tillegg fikk postcounten et lite hopp, siden postcounten på profilen teller med innlegg i OT-delen. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man ser på klagene så er det veldig mange som er alt annet enn konstruktive.

"Jævligste jeg har sett på lenge"

"Grufullt"

"Det er OL i vinteridrett nå, men det er faen meg OL i bugs og fail på forums.."

"Og i tillegg lasnsere blodharry skins med et generelt crappy oppsett. "

osv

Vil tro hvis man klager på en seriøs måte så blir det også tatt seriøst.

Nå ble det jo sagt tidligere i tråden at dette ikke var tråden for å melde feil, ergo blir det fort en liker vs ikke liker tråd. Da synes jeg virkelig ikke eksemplene du kom med er ille eller barnehagementalitet, men heller rett og slett utløp for noe frustrasjon over at forumet man tilbringer (for) mange timer ved hver dag er blitt rimelig herpa.

Men klart, noen like å sette seg i godt lys og heve seg over andre, hvilket er like normalt på dette forumet som de som klager og skriker.

Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk det nye designet svært godt.

Eneste minuset med det er at det er alt for smalt.

Selv har jeg endret CSS'en til 1000px bredde i forumtrådene slik som dette:

19Feb_Friday_x3mg3-thumbnail.jpg

For dere som vil gjøre det samme, kan dere laste ned en plugin til firefox med navnet "Stylish".

Send PM om dere trenger hjelp. :-)

Del gjerne en liten "guide" på dette :D

Lenke til kommentar

Enig at fargene kunne ha vært dypere. Testet forskjellige skins og syns fortsatt Diskusjon.no var den beste.

Får ikke vi opp sterke farger i nye innlegg i Mine innlegg lenger? Nå er det vanskelig å se hvilke tråder det er skrevet i, bortsett fra datoen. Hadde vært fint med lys/sterk fargeikon som viste nye innlegg.

Ellers har det blitt ganske pent.

Lenke til kommentar

Nei, for dette er håpløst.

Herregud da. Kom med konstruktiv kritikk, eller hold kjeft.

For øvrig virker det som forumklokken er 12-timers, ikke 24. Litt slitsomt, spesielt siden man ikke vet om det er AM eller PM. Skal sjekke kontrollpanel.

En lett huskeregel:

AM = After midnight (ante meridiem)

PM = Pre midnight (post meridiem)

Haha. Jeg vet da det. Problemet er jo at forumet ikke oppgir om det er AM eller PM ;) Bare å se på litt eldre poster. Står at postene kom "i går, 10:41", f. eks. Når de kom 22:41. Det står altså ikke 10:41 PM, men bare "10:41". Det samme står det om det kom 10:41 AM (for en time siden). Går du litt tilbake i tid blir det mye forvirring, kan jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...