eXargy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan telenor sin midlertidige begrensning komme av uTorrent?.. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva er resten av historien? Har de ringt deg og satt ned hastigheten? Lenke til kommentar
eXargy Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Vi har dessverre vært nødt til å begrense din internettilgang midlertidig fordi det fra ditt abonnement har vært uønsket trafikk til andre datamaskiner. Våre logger viser at det har blitt massedistribuert e-post og/eller virus fra ditt internettabonnement. Slike hendelser forårsakes trolig av spamtrojanere, ormer, eller andre former for infeksjoner av din(e) pc(er) Tingen er at jeg har oppdatert norton og ad-aware og ingen fant noe som helst. Jeg ble sperret ut på mandag også for samme grunn, hvor jeg oppdaterte og søkte igjennom da også, uten og finne noe som helst. fikk linjen åpnet igjen på tirsdag. og nå på torsdag ble jeg sperret ut igjen for samme grunn. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du kan sette på kryptering av trafikken i utorrenr sine innstillinger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om du har oppdatert alt ber du om en detaljert mail (jeg fikk info om type virus osv.) og finne deg noe annet enn Norton. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er neppe pga. av uTorrent. Bruker samme program selv. Har enda ikke opplevd at Telenor har sperra tilgangen min pga. av det. Det skal vanligvis verre ting til for at de sperrer. De har jo selv sagt at de ikke vil være en som sensurerer nettet i forhold til fildeling osv. At det får politi ta seg av. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Prøv å begrense antall connections i programmet til f.eks. 150. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm... Sikker på at ingen andre leecher fra nettet ditt? Lenke til kommentar
Unders Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har også blitt utestengt med ca samme melding. Vil tippe dette ikke har noe med Utorrent å gjøre, men heller virusrelatert (som nevnt). Viste seg i mitt tilfelle det var en annen maskin i huset som hadde blitt infisert av noe svineri og spammet fra oss. Så om du føler deg trygg på at dette ikke kommer fra din maskin, så bør du kanskje sjekke om det er noen andre maskiner på nettverket ditt. Eventuelt om du kjører trådløst (sikret eller usikret) så bør du ta deg en tur på routeren og sjekke om det er noen andre som er koblet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå