Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at det beste hadde vært en kort kommentar om hvor skuffa han er. Men hvorfor er det så vanskelig å forstå at folk reagerer forskjellig på skuffelse? Martin skjeller ut smørerne, Steira klarer å smile til kamera selv om hun "tapte" bronsjen og Petter må bruke en stund for seg selv. Han kommer jo til å gi intervju iløpet av dagen, hvorfor er det så viktig at det kommer rett etter målgang?

Lenke til kommentar

Enig i at det beste hadde vært en kort kommentar om hvor skuffa han er. Men hvorfor er det så vanskelig å forstå at folk reagerer forskjellig på skuffelse? Martin skjeller ut smørerne, Steira klarer å smile til kamera selv om hun "tapte" bronsjen og Petter må bruke en stund for seg selv. Han kommer jo til å gi intervju iløpet av dagen, hvorfor er det så viktig at det kommer rett etter målgang?

Pga hans oppførsel når han vinner. Er vi så sinnsykt dårlige til å formulere oss? :ohmy:

Lenke til kommentar

Denne situasjonen var pga hellner kom bakfra i stor fart og gav fart til Petter. Bedre enn å renne han ned vil eg si...

For all del, jeg veit at det er vanlig å dytte på staven. Men det er noe med hvor Hellner holder + at det virker nesten som han napper mer enn dytter.

Men kan sikkert stemme at det ikke henger sammen med den andre hendelsen.

Lenke til kommentar

For meg hadde det holdt om han sa noe slikt:

"Eg er forferdelig skuffet, må få litt tid, så kommer eg ut og snakker med dere."

Ja, det er MER enn nok. Men når fyren komplett ignorerer pressen så blir jeg irritert.

Slik som resten av oss andre her inne. Utrolig hvor lite som skal til.

Lenke til kommentar

Diskusjonen om Petter bør si noe etter løpet:

I prinsippet er jeg nok enig i at Petter bør si noe.

På den andre siden: Kanskje hadde ikke Petter klart de seirene han har klart hvis han ikke har den personligheten han har.

Er det at han stiller opp for kommentar så viktig at man er verdt til å ofre noe av råskapen hans og dermed også noen av seirene? Fritt valg!

Jeg for min del innfinner meg godt med at det går litt tid for kommentarer, også veksler jeg det inn mot glede i neste løp han vinner.

Lenke til kommentar

Pga hans oppførsel når han vinner. Er vi så sinnsykt dårlige til å formulere oss? :ohmy:

Så siden han er fornøyd meg seg selv når han vinner og slenger en og annen kommentar om motstanderne, skal han gi intervju rett etter en slik skuffelse?

En og annen kommentar? Ok, da har eg sett på feil fyr etter diverse seiere de siste årene...

Lenke til kommentar

'Buhuuu, hadde altfor dårlige ski på klassisk-delen'

'Svensken ødela staven min...'

Det er da helt utrolig at norske skiløpere aldri kan anerkjenne at motstanderne faktisk er bedre en gang i blant.

Alltid skal det letes etter unnskyldninger - som om nordmennene er de eneste som blir utsatt for uhell eller ikke-optimal preparering av ski under et løp.

For noen sutreunger.

Lenke til kommentar

Det der bildet på forrige side forteller ikke en dritt da. Det er helt normalt at folk bak i feltet holder staven til fyren foran, bare for å gjøre det klart at man har bedre gli. Det gir jo også den foran litt fart, slik at den med god gli ikke blir stoppet opp.

Lenke til kommentar

Så siden han er fornøyd meg seg selv når han vinner og slenger en og annen kommentar om motstanderne, skal han gi intervju rett etter en slik skuffelse?

En og annen kommentar? Ok, da har eg sett på feil fyr etter diverse seiere de siste årene...

Tjah, han har vel jekket seg en smule. De får jo hjelp til mediahåndtering.

Annet jeg har å si om saken: Syns egentlig Sundby er verre, står foran kamera og nærmest skjeller ut smørerne, og klandrer dem. "Når ikke ditt og datt kan ikke jeg blablabla derfor blablablbalbalba"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...