Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man er en profesjonell utøver, må man regne med å bli intervjuet. Hvis han har tenkt å gå til han er over 30, må han regne med noen skuffelser. Han kan ikke stikke av hver gang han taper, for det blir noen nederlag i en slik karriere. Hvis han skal være kjepphøy hver gang han gjør det bra, og tie hver gang han skuffer, så kan han like godt legge skiene på hylla.

Selvsagt kan han det. Skjønner at mange vil høre han grine, men er lov til å se seg selv i Petters posisjon. Petter er nok sværtmissforstått sånn sett, han er ikke så kjepphøy som folk tror.

Lenke til kommentar

som Bjørn Dæhlie sa som jeg nevnte over. P.N kommer ikke til å bli noen stor utøver og folk kommer til å miste fort respekt for han hvis han fortsetter slik.

 

Nei han plikter seg ikke til noen ting, men han får være mann nok til ta støyten når han selv er så høy på pæra. Kan ikke bli STOR utøver når du gjemmer deg under sofaen vær gang det går dårlig

Lenke til kommentar

Igjen, han forplikter seg til å stille opp for media under OL når han representerer landslaget.

Forplikter han seg til å la seg intevjue med NRK? Ikke faen.

Hadde vært interessant å høre hva RedBull og hovedsponsorene har å si om akkurat det.......

OL er reklamefritt, så det blir litt annerledes.

Blir litt annerledes. De kan nok ikke kreve noe. Men tipper RedBull betaler såpass at de har nok en mening om det ;)

Lenke til kommentar

Han er en elendig taper ja, det betyr ikke han trenger å la seg intevjue. Det er ingen presserett.

Igjen, han forplikter seg til å stille opp for media under OL når han representerer landslaget.

 

Enig, blir håpløst å forvente at Northug skal la seg intervjue rett etter en sånn gedigen skuffelse.

Hvorfor det? Samme regler gjelder da for alle, se svaret mitt over.

Ingen langrennsløpere i OL har forpliktet seg å snakke med media 2 minutter etter man har passert målstreken. Så svaret ditt over, holder ikke mål... Hør på det Skinstad sier da, Petter sitter for seg selv i bua, helt knust. Skal man da åpne døra og sende 50 pressefolk inn, så vi får et intervju? Må jo gå an å tenke på hva som er best for Northug, som er et menneske og ikke en maskin.

Lenke til kommentar

Når man er en profesjonell utøver, må man regne med å bli intervjuet. Hvis han har tenkt å gå til han er over 30, må han regne med noen skuffelser. Han kan ikke stikke av hver gang han taper, for det blir noen nederlag i en slik karriere. Hvis han skal være kjepphøy hver gang han gjør det bra, og tie hver gang han skuffer, så kan han like godt legge skiene på hylla.

Selvsagt kan han det. Skjønner at mange vil høre han grine, men er lov til å se seg selv i Petters posisjon. Petter er nok sværtmissforstått sånn sett, han er ikke så kjepphøy som folk tror.

VIS DET TIL OSS DA!!!

 

Eg tror også han er litt misforstått. Men ikke stå etter bronsen på sprinten og diss svenskene da vel? Han vant ikke selv. Han fikk en bronse. Han floppet på 15km, men allikevel står han der etter sprinten. HVORFOR????

Lenke til kommentar

Når man er en profesjonell utøver, må man regne med å bli intervjuet. Hvis han har tenkt å gå til han er over 30, må han regne med noen skuffelser. Han kan ikke stikke av hver gang han taper, for det blir noen nederlag i en slik karriere. Hvis han skal være kjepphøy hver gang han gjør det bra, og tie hver gang han skuffer, så kan han like godt legge skiene på hylla.

Selvsagt kan han det. Skjønner at mange vil høre han grine, men er lov til å se seg selv i Petters posisjon. Petter er nok sværtmissforstått sånn sett, han er ikke så kjepphøy som folk tror.

VIS DET TIL OSS DA!!!

 

Eg tror også han er litt misforstått. Men ikke stå etter bronsen på sprinten og diss svenskene da vel? Han vant ikke selv. Han fikk en bronse. Han floppet på 15km, men allikevel står han der etter sprinten. HVORFOR????

De fleste med litt mellom øra kan se det. Leser du avisene og tror han går rundt og sier barneskirenn dagen lang og spytter på skoene til folk?

Lenke til kommentar

Ingen langrennsløpere i OL har forpliktet seg å snakke med media 2 minutter etter man har passert målstreken. Så svaret ditt over, holder ikke mål... Hør på det Skinstad sier da, Petter sitter for seg selv i bua, helt knust. Skal man da åpne døra og sende 50 pressefolk inn, så vi får et intervju? Må jo gå an å tenke på hva som er best for Northug, som er et menneske og ikke en maskin.

Greit fyren er skuffa, men idioten nektet jo å si noe FØR løpet også, mens ALLE andre stiller opp. Petter er latterlig.

Lenke til kommentar

Når man er en profesjonell utøver, må man regne med å bli intervjuet. Hvis han har tenkt å gå til han er over 30, må han regne med noen skuffelser. Han kan ikke stikke av hver gang han taper, for det blir noen nederlag i en slik karriere. Hvis han skal være kjepphøy hver gang han gjør det bra, og tie hver gang han skuffer, så kan han like godt legge skiene på hylla.

Selvsagt kan han det. Skjønner at mange vil høre han grine, men er lov til å se seg selv i Petters posisjon. Petter er nok sværtmissforstått sånn sett, han er ikke så kjepphøy som folk tror.

VIS DET TIL OSS DA!!!

 

Eg tror også han er litt misforstått. Men ikke stå etter bronsen på sprinten og diss svenskene da vel? Han vant ikke selv. Han fikk en bronse. Han floppet på 15km, men allikevel står han der etter sprinten. HVORFOR????

De fleste med litt mellom øra kan se det. Leser du avisene og tror han går rundt og sier barneskirenn dagen lang og spytter på skoene til folk?

Vel, eg ser nå på direkte på tv og hører hva han sier.... Hvorfor insinuere manglende innhold mellom hodet da? :roll:

 

I dag har han ikke noen grunn for å ikke stille opp en gang. Ja han tapte, men det var pokker meg marginer som gjorde at han ikke klarte dette.

Lenke til kommentar

Kan det tenkes at han føler et intervju tar fra han konsentrasjonen? Han er tross alt i Vancouver for å gå på ski, ikke for å tilfredsstille Gordon eller det norske tv-publikummet. Hvem er det som uansett har interesse av å vite hva Northug mener før start? Jeg synes det godt at Northug tørr å stå litt imot jante-Norge.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Ingen langrennsløpere i OL har forpliktet seg å snakke med media 2 minutter etter man har passert målstreken. Så svaret ditt over, holder ikke mål... Hør på det Skinstad sier da, Petter sitter for seg selv i bua, helt knust. Skal man da åpne døra og sende 50 pressefolk inn, så vi får et intervju? Må jo gå an å tenke på hva som er best for Northug, som er et menneske og ikke en maskin.

Greit fyren er skuffa, men idioten nektet jo å si noe FØR løpet også, mens ALLE andre stiller opp. Petter er latterlig.

Å ikke stille opp før renn, er det flere som gjør. Folk rundt Petter sier han går inn i en egen modus før løp. Går for seg selv, planlegger løpet, fokuserer på de viktige tingene.

Lenke til kommentar
Det var vel ikke det som gjorde at trinsa datt av Northugs stav, men kan den potensielt ha løsnet noe? Uansett holdt i alle fall Petter på å havne i skogen.

 

Nei, denne situasjonen har ingenting med trinsa å gjør. Hellner fortalte om det i intervjuet. Et hendig uhell.

 

Denne situasjonen var pga hellner kom bakfra i stor fart og gav fart til Petter. Bedre enn å renne han ned vil eg si...

Lenke til kommentar
Det var vel ikke det som gjorde at trinsa datt av Northugs stav, men kan den potensielt ha løsnet noe? Uansett holdt i alle fall Petter på å havne i skogen.

 

Nei, denne situasjonen har ingenting med trinsa å gjør. Hellner fortalte om det i intervjuet. Et hendig uhell.

 

Denne situasjonen var pga hellner kom bakfra i stor fart og gav fart til Petter. Bedre enn å renne han ned vil eg si...

 

Helt korrekt. At en utøver dytter litt i staven til en person foran, fordi han har større fart skjer jo hele tiden i langrenn.

Lenke til kommentar

Ingen langrennsløpere i OL har forpliktet seg å snakke med media 2 minutter etter man har passert målstreken. Så svaret ditt over, holder ikke mål... Hør på det Skinstad sier da, Petter sitter for seg selv i bua, helt knust. Skal man da åpne døra og sende 50 pressefolk inn, så vi får et intervju? Må jo gå an å tenke på hva som er best for Northug, som er et menneske og ikke en maskin.

Greit fyren er skuffa, men idioten nektet jo å si noe FØR løpet også, mens ALLE andre stiller opp. Petter er latterlig.

Å ikke stille opp før renn, er det flere som gjør. Folk rundt Petter sier han går inn i en egen modus før løp. Går for seg selv, planlegger løpet, fokuserer på de viktige tingene.

Å ikke si noe før løpet mener jeg kan være lurt. Å konse 100 % på oppgaven du skal gjøre kan være smart. Etter løpet, derimot, mener jeg at man skal snakke med pressen. SPESIELT siden Petter er verdens mest overlegne mann når han vinner et løp. Han KAN ikke isolere seg selv helt med en gang det går dårlig. Kontrasten er alt for stor. Hadde Petter snakket med pressen om hva han følte og lagt seg ganske flat, hadde han vært unnskyldt. It goes both ways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...