Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på en ting: De sier nordmennene gikk med glatte ski. Vel, eg kan skrive under på at har man glatte ski, altså ikke har heng, da har man som regel gli. Hvordan smørerne har klart dette kunststykket er for meg ukjent!

At man har dårlig feste betyr ikke nødvendigvis at glien er bedre Jotun :-)

Har selv gått mye langrenn, og det er ikke bare festesmurningen som har alt å si angående gli. Man skal også ha rett spor, rubb og mye annet tull med skiene.

Det var på spissen satt :)

Har gått mine mil langrenn eg også så det vet eg. Men dette kan ikke skyldes på skiene. Martin er for dårlig.

Petter gjorde alt rett. Han hadde hatt kanonsjans på gullet hadde ikke staven røket.

Lenke til kommentar

Han er en elendig taper ja, det betyr ikke han trenger å la seg intevjue. Det er ingen presserett.

Igjen, han forplikter seg til å stille opp for media under OL når han representerer landslaget.

Enig, blir håpløst å forvente at Northug skal la seg intervjue rett etter en sånn gedigen skuffelse.

Hvorfor det? Samme regler gjelder da for alle, se svaret mitt over.

Lenke til kommentar

Bjørn Dæhlie

Advarer mot nikkedukker

Men langrennskongen ser også andre faresignaler rundt Petter Northug. - Han er stor i kjeften, og da må han også tåle motgangen og si hei til pressefolkene selv om han blir nummer 30. Faren er at han får puter under armene. Han får de beste sponsoravtalene, og bare nikkedukker rundt seg som hele tiden sier han er den beste. For den dagen han tror at det kommer av seg selv, da er han ferdig, advarer Dæhlie

Bjørn dæhlie :love:

+1

Helt enig i det han sier.

Lenke til kommentar

Når han er så kjepphøy til vanlig, burde han tåle å snakke med pressen når han gjør det dårlig. Dette viser en hvor elendig taper han er. Makan til en tullete fyr, helt seriøst. Synes nesten synd på Gordon, og det sier egentlig litt.

Han er en elendig taper ja, det betyr ikke han trenger å la seg intevjue. Det er ingen presserett.

Haha, måle av Gordon " nå har vi muligheten til å få snakket ut om det". Tror nok han ydmyket Petter enda mer

Når man er en profesjonell utøver, må man regne med å bli intervjuet. Hvis han har tenkt å gå til han er over 30, må han regne med noen skuffelser. Han kan ikke stikke av hver gang han taper, for det blir noen nederlag i en slik karriere. Hvis han skal være kjepphøy hver gang han gjør det bra, og tie hver gang han skuffer, så kan han like godt legge skiene på hylla.

Lenke til kommentar

Eg skulle gjerne likt å høre hva smørerne helt ærlig har å si. At Martin skal få lov å stå foran skjermen og disse gutta i traileren og ikke ta en DRITT ansvar selv skuffer meg. De får aldri forsvart seg de, og hver gang skal de slaktes foran åpen skjerm.

Lenke til kommentar

Eg skulle gjerne likt å høre hva smørerne helt ærlig har å si. At Martin skal få lov å stå foran skjermen og disse gutta i traileren og ikke ta en DRITT ansvar selv skuffer meg. De får aldri forsvart seg de, og hver gang skal de slaktes foran åpen skjerm.

Samme her. Smørerne får alltid slakt når det går dårlig med de norske utdøverne. Riktignok får de litt skryt når det går bra, men det er for gale at Martin skal stå og si på TV at smørerne er alt for dårlige.

Lenke til kommentar

Igjen, han forplikter seg til å stille opp for media under OL når han representerer landslaget.

Forplikter han seg til å la seg intevjue med NRK? Ikke faen.

Hadde vært interessant å høre hva RedBull og hovedsponsorene har å si om akkurat det.......

Lenke til kommentar

Samme her. Smørerne får alltid slakt når det går dårlig med de norske utdøverne. Riktignok får de litt skryt når det går bra, men det er for gale at Martin skal stå og si på TV at smørerne er alt for dårlige NÅR HAN SELV IKKE GJØR JOBBEN I NÆRHETEN AV GODT NOK.

Fikset litt eg Torstein.

Lenke til kommentar

Samme her. Smørerne får alltid slakt når det går dårlig med de norske utdøverne. Riktignok får de litt skryt når det går bra, men det er for gale at Martin skal stå og si på TV at smørerne er alt for dårlige NÅR HAN SELV IKKE GJØR JOBBEN I NÆRHETEN AV GODT NOK.

Fikset litt eg Torstein.

Helt ok, for er det eg mener, joltus ;)

Lenke til kommentar

En ting er iallefall helt sikkert, og det er:

Har man dårligere ski i klassisk enn de andre som er på samme nivå, eventuelt er bedre, så har du ikke sjangs. Gode ski har utrolig mye å si i klassisk.

Helt klart. Og det kan godt hende Petter har brukt mer krefter på klassisken. Men han sa han hadde hatt en billig reise i følge trenerne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...