Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Northug er lei seg og skuffet, hvorfor skal han tvinge seg selv til intevju da? Det er ikke påbudt å la seg intevjue. Petter legger jo litt opp til det selv med sin holdning, klart at da blir det tøffere å møte pressen. Hvert fall når vi vet at Gordon hadde grillet han uten å tenke på det.

Han får betalt og tjene gode penger, mine skattepenger for å gå på ski. Så såpass forventer eg.

 

Og eg betaler NOE SYKT MED SKATT! Burde fått privatintervju med Petter.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det har jo vært lagt opp et enormt forventningspress på Northug i forkant av OL og når han ikke presterer etter nordmenns "krav" til han så skjelles han nærmest ut av allmennheten. Selv mener jeg ikke at det går an å legge slike forventninger til noen som helst. Han er i likhet med oss et menneske som kan bukke under grunnet press og kanskje han rett og slett ikke er så god som vi ønsker.

"Leave Northug alone! :cry: "

 

At han er noe kjepphøy er også noe som er hauset opp mye av mediene. Enkelte småkommentarer som blir dratt ut i det uendelige.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Alle så jo at skiene i den klassiske delen var dårligere enn konkurrentene sine. Glien var mye dårligere.

Vel, de var ikke så mye dårligere. Petter klarte det.

 

Petter ble også fra-glidd av alle, og det er helt klart det er mye tyngre å gå klassisk med dårligere ski. Bare se på Eldar Rønning. Han bruker ikke å falle av så mye på den klassiske delen.

 

Er også rimelig sikker på at Petter brukte mye mer krefter enn han hadde ønsket å gjort på den klassiske delen, vi så også at han hadde mange glipptak.

Lenke til kommentar

Det er ikke påbudt å la seg intevjue.

Jo, når han representerer landslaget under OL, så plikter han å stille opp til media. Petter er en idiot, punktum. Spiller null rolle om han er skuffet. Se bare på Steira igår. Hun trodde hun ble nummer tre, men ble tatt fra bronsen etterpå. Hun stilte opp til flere intervju likevel.

 

Jeg mister ALL tillit til Petter Northug i dette OL, og jeg blir nesten flau av å være Norsk.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Når han er så kjepphøy til vanlig, burde han tåle å snakke med pressen når han gjør det dårlig. Dette viser en hvor elendig taper han er. Makan til en tullete fyr, helt seriøst. Synes nesten synd på Gordon, og det sier egentlig litt.

Han er en elendig taper ja, det betyr ikke han trenger å la seg intevjue. Det er ingen presserett.

Haha, måle av Gordon " nå har vi muligheten til å få snakket ut om det". Tror nok han ydmyket Petter enda mer

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Når han er så kjepphøy til vanlig, burde han tåle å snakke med pressen når han gjør det dårlig. Dette viser en hvor elendig taper han er. Makan til en tullete fyr, helt seriøst. Synes nesten synd på Gordon, og det sier egentlig litt.

Han er en elendig taper ja, det betyr ikke han trenger å la seg intevjue. Det er ingen presserett.

Haha, måle av Gordon " nå har vi muligheten til å få snakket ut om det". Tror nok han ydmyket Petter enda mer

PG's sosiale intelligens er ikke akkurat på et akseptabelt nivå. Men det er jo godt tv.

 

Se på Thomas så forlegen han er under "episoden" ! :D

Lenke til kommentar

Northug er lei seg og skuffet, hvorfor skal han tvinge seg selv til intevju da? Det er ikke påbudt å la seg intevjue. Petter legger jo litt opp til det selv med sin holdning, klart at da blir det tøffere å møte pressen. Hvert fall når vi vet at Gordon hadde grillet han uten å tenke på det.

Enig, blir håpløst å forvente at Northug skal la seg intervjue rett etter en sånn gedigen skuffelse. Også morsomt hvordan Northug blir slaktet og blir kalt sutreunge og diverse nå, når han ikke vinner. Mens når han var i form og vant det meste, da var det veldig få som klagde på at han var tøff i trynet.

Lenke til kommentar

Bjørn Dæhlie

Advarer mot nikkedukker

Men langrennskongen ser også andre faresignaler rundt Petter Northug. - Han er stor i kjeften, og da må han også tåle motgangen og si hei til pressefolkene selv om han blir nummer 30. Faren er at han får puter under armene. Han får de beste sponsoravtalene, og bare nikkedukker rundt seg som hele tiden sier han er den beste. For den dagen han tror at det kommer av seg selv, da er han ferdig, advarer Dæhlie

Lenke til kommentar

Northug er lei seg og skuffet, hvorfor skal han tvinge seg selv til intevju da? Det er ikke påbudt å la seg intevjue. Petter legger jo litt opp til det selv med sin holdning, klart at da blir det tøffere å møte pressen. Hvert fall når vi vet at Gordon hadde grillet han uten å tenke på det.

Enig, blir håpløst å forvente at Northug skal la seg intervjue rett etter en sånn gedigen skuffelse. Også morsomt hvordan Northug blir slaktet og blir kalt sutreunge og diverse nå, når han ikke vinner. Mens når han var i form og vant det meste, da var det veldig få som klagde på at han var tøff i trynet.

Eg gjorde det. Da betyr det at eg får lov å klage på han nå også, ikke sant?

Lenke til kommentar

Lurer litt på en ting: De sier nordmennene gikk med glatte ski. Vel, eg kan skrive under på at har man glatte ski, altså ikke har heng, da har man som regel gli. Hvordan smørerne har klart dette kunststykket er for meg ukjent!

 

At man har dårlig feste betyr ikke nødvendigvis at glien er bedre Jotun :-)

Har selv gått mye langrenn, og det er ikke bare festesmurningen som har alt å si angående gli. Man skal også ha rett spor, rubb og mye annet tull med skiene.

Lenke til kommentar

Bjørn Dæhlie

Advarer mot nikkedukker

Men langrennskongen ser også andre faresignaler rundt Petter Northug. - Han er stor i kjeften, og da må han også tåle motgangen og si hei til pressefolkene selv om han blir nummer 30. Faren er at han får puter under armene. Han får de beste sponsoravtalene, og bare nikkedukker rundt seg som hele tiden sier han er den beste. For den dagen han tror at det kommer av seg selv, da er han ferdig, advarer Dæhlie

Bjørn dæhlie :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...