Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.


Latias

Anbefalte innlegg

Eg må si eg er imponert over Petter i dag. Helt alene der framme. Og han gikk kaldt og rolig hele løpet. Eg tror staven ene og alene ødela medaljen for Petter. Når han skulle ta igjen de tapte meterene ble han stokk stiv og hadde ikke sjans.

 

Kan ikke si eg griner over gull til Hellner. Han har pinadø fortjent det etter mange år med surr og uhell og rot og tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var synd for Petter. Skuffende at han bare slutter å gå når han sprekker, men staven ødela dessverre litt for mye for han. Da kom syra og løpet var kjørt.

 

De andre er jo bare latterlige i dag. Eg hater Martin Jonsrud Sundby nå Han må være en av de største idiotene i manns minne. INGEN skulle gå fra han i dag etter den flotte gjennomkjøringen på 15km fri.

 

Petter har godt å av å jenke seg litt i media nå. Kan ikke være sånn yoyo piss som han holder på med nå. Hvis han vinner et løp og står og tøffer seg mer nå så slår eg av. Orker ikke så dårlige tapere som Petter faktisk er. Skal han være tøff i trynet så får han tåle å stå foran kamera og være ydmyk når ting går dårlig.

 

Spent på kommentaren hans etter løpet nå. Og håpet Martin blir grilet av PG. "Jamen du sa jo at ingen skulle gå fra deg? Du sa jo! Du sa jo! Se her Martin, se her! Se på skjermen. OVER 2 minutter! Se Martin!!!!"

Hahahaha. Genialt. :!:

 

Martin skulle vel bruke dette rennet for å komme seg i form til VM på hjemmebane neste år. :D

Lenke til kommentar

Northug er lei seg og skuffet, hvorfor skal han tvinge seg selv til intevju da? Det er ikke påbudt å la seg intevjue. Petter legger jo litt opp til det selv med sin holdning, klart at da blir det tøffere å møte pressen. Hvert fall når vi vet at Gordon hadde grillet han uten å tenke på det.

Støtter den...

Lenke til kommentar

Northug er lei seg og skuffet, hvorfor skal han tvinge seg selv til intevju da? Det er ikke påbudt å la seg intevjue. Petter legger jo litt opp til det selv med sin holdning, klart at da blir det tøffere å møte pressen. Hvert fall når vi vet at Gordon hadde grillet han uten å tenke på det.

Når han er så kjepphøy til vanlig, burde han tåle å snakke med pressen når han gjør det dårlig. Dette viser en hvor elendig taper han er. Makan til en tullete fyr, helt seriøst. Synes nesten synd på Gordon, og det sier egentlig litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...