Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk at Northug ble stemplet som Norges eneste OL-håp, så har alle andre unntatt han innfridd.

Haha... ja. Det slo meg også nå nettopp.

Hvilke andre norske mannlige langrennsløpere er det som har innfridd???

Les: eneste OL-håp. Flere grener i OL.

 

Emil Hegle Svendsen, Tora Berger, Marit Bjørgen x2, Aksel Lund Svindal.

Lenke til kommentar

Eldar var elendig i dag. Om han får gå stafetten blir jeg veldig, veldig overrasket.

 

De som er sikre til stafetten er vell Sundby og Northug vil jeg tro.

 

Hvem som får den siste klassisk og skøyteplassen er vanskelig å si. Tipper Hjelmeseth eller Svartedal ligger bedre an enn Rønning, og på den siste skøyteplassen håper jeg det blir Berger eller Hafsaas. Drømmen hadde nok vært Bjørndalen, men det skjer vel neppe.

Lenke til kommentar

Eldar var elendig i dag. Om han får gå stafetten blir jeg veldig, veldig overrasket.

Hvem skal ellers gå den ene klassisk-etappen?

 

 

 

 

De som er sikre til stafetten er vell Sundby og Northug vil jeg tro.

 

Hvem som får den siste klassisk og skøyteplassen er vanskelig å si. Tipper Hjelmeseth eller Svartedal ligger bedre an enn Rønning, og på den siste skøyteplassen håper jeg det blir Berger eller Hafsaas. Drømmen hadde nok vært Bjørndalen, men det skjer vel neppe.

Lenke til kommentar

Dette var synd for Petter. Skuffende at han bare slutter å gå når han sprekker, men staven ødela dessverre litt for mye for han. Da kom syra og løpet var kjørt.

 

De andre er jo bare latterlige i dag. Eg hater Martin Jonsrud Sundby nå Han må være en av de største idiotene i manns minne. INGEN skulle gå fra han i dag etter den flotte gjennomkjøringen på 15km fri.

 

Petter har godt å av å jenke seg litt i media nå. Kan ikke være sånn yoyo piss som han holder på med nå. Hvis han vinner et løp og står og tøffer seg mer nå så slår eg av. Orker ikke så dårlige tapere som Petter faktisk er. Skal han være tøff i trynet så får han tåle å stå foran kamera og være ydmyk når ting går dårlig.

 

Spent på kommentaren hans etter løpet nå. Og håpet Martin blir grilet av PG. "Jamen du sa jo at ingen skulle gå fra deg? Du sa jo! Du sa jo! Se her Martin, se her! Se på skjermen. OVER 2 minutter! Se Martin!!!!"

Lenke til kommentar

 

 

Spent på kommentaren hans etter løpet nå. Og håpet Martin blir grilet av PG. "Jamen du sa jo at ingen skulle gå fra deg? Du sa jo! Du sa jo! Se her Martin, se her! Se på skjermen. OVER 2 minutter! Se Martin!!!!"

PG "Fortell fortell, Martin. Dette var jo ikke bra. Fortell fortell."

 

Martin "Ja, jo.. var kanskje litt kjepphøy"

 

PG "LITT KJEPPHØY???? SE PÅ DETTE, MARTIN! DU ER LAAAAAANGT BAK! IKKE SJANS! Hva føler du når du ser dette? Fortell fortell"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...