IcedInsanity Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kor va dæm hænn?! KOR VAAA DÆM HÆNN??? Ta deg en bolle Norkødd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Suger? Vi har nest flest gullmedaljer jo. Eneste vi suger i er herre-langrenn. Det har vært en stor skuffelse. hvis du leste riktig sa jeg GUTTA SUGER dette OL ikke Norge..ære være våre damer HVA? Hva med Svendsen og Svindal??? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er det fordi Northug er i dårlig form at han er så stille ovenfor pressen. D Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå syntes jeg Petter skal skjerpe seg, legge stoltheten til side, å gratulere Hellner. Fakta er at Petter hadde vært avhengig av barneskirenn fart hele veien om han skulle vinne dette. Petter traff nok ikke helt formtoppen, tour de ski tok på for mye. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Typisk at Northug ble stemplet som Norges eneste OL-håp, så har alle andre unntatt han innfridd. Haha... ja. Det slo meg også nå nettopp. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Northug oppfører seg som en liten drittunge Som B.D sa: At når Northug er så høy på pæra som han er så får han jaggu ta det som en mann når det går dårlig også. Går ann å prate til pressen og bare si at gikk ikke i dag gitt. Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 han dreit seg ut igjen ja. nå skal vi vel høre masse syting at den herre staven kosta gullet denne gangen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Moro for svenskene - grattis! De norske gutta kan dra hjem i skam. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nekter Petter å snakke med pressen i dag, så blir jeg pissed. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Kor va dæm hænn?! KOR VAAA DÆM HÆNN??? Ta deg en bolle Norkødd. Haha. Helt enig faktisk. :!: Burde gratulere Hellner. Blir seriøst lei hvis han prøver å leke overlegen på pressekonferansen, hvis han i det hele tatt stiller opp der... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Moro for svenskene - grattis! De norske gutta kan dra hjem i skam. Ja de gir jo oss ingen ting så er bare å sette seg på første flyet hjem Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Gratulerer til Hellner for fantastisk gåing. Synd for Petter dette, men han er ikke god nok. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 - Faen ta han Perry. Bomma på skien i dag igjænn, ja shø. Hælvett. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Northug gruser alle på femmila!!!1ein[/dj_dark] Endret 20. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Litt skuffende at Northug gir opp på denne måten. Men gratulerer til Svenskene, og spesielt gratulerer til Johan Olsson med bronse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Northug gruser alle på femmila!!!1ein[/dj_dark] Haha. :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå syntes jeg Petter skal skjerpe seg, legge stoltheten til side, å gratulere Hellner. Fakta er at Petter hadde vært avhengig av barneskirenn fart hele veien om han skulle vinne dette. Petter traff nok ikke helt formtoppen, tour de ski tok på for mye. Nå må vi ikke glemme at både Hellner, Cologna og Bauer også har gått Tour de Ski, og de klarer å gjøre det bra, så tror nok ikke det er det. Syns forsåvidt det så ut som Nordmennene hadde dårlige ski idag, men. Om dette er grunnen tror jeg ikke. Syns hele opplegget opp mot OL har vært dårlig. Alt for lenge siden de har gått renn. Eldar var jo HELT ute av det i dag. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Typisk at Northug ble stemplet som Norges eneste OL-håp, så har alle andre unntatt han innfridd. Haha... ja. Det slo meg også nå nettopp. Hvilke andre norske mannlige langrennsløpere er det som har innfridd??? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Eldar var elendig i dag. Om han får gå stafetten blir jeg veldig, veldig overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå