Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Skjedde med barneskirennet? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Gratulerer til svenskene. Bra løp av dem. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Suger? Vi har nest flest gullmedaljer jo. Eneste vi suger i er herre-langrenn. Det har vært en stor skuffelse. Lenke til kommentar
brg Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Får håpe at det blir medalje igjen, men det blir garantert ikke Gull på han. Med skuff mener jeg da selfølgelig at han og det norske folk hadde innkasert 6 Gull til ham før lekene startet. Beklager men jeg fikk nok rett igjen Endret 20. februar 2010 av brg Lenke til kommentar
robolai Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tror Northug gav opp da han skjønte at han ikke ville få medalje... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hahahaha jævla fail av northug Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Fantastisk gått av Helner. Har ligget og kost seg hele tiden, med Olsson fremme som en liten speider. Som jeg sa, Northug hadde ikke sjans, og hadde nok ikke vunnet selv om han ikke hadde byttet stav. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skjedde med barneskirennet? Det var du som jinxa det Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Suger? Vi har nest flest gullmedaljer jo. Eneste vi suger i er herre-langrenn. Det har vært en stor skuffelse. hvis du leste riktig sa jeg GUTTA SUGER dette OL ikke Norge..ære være våre damer Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Skjedde med barneskirennet? Er tydeligvis ett renn for menn dette.... Endret 20. februar 2010 av Ziera Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er faen så provoserende å se Northug bremse helt opp når han ser at han ikke klarer det. Gir jo fullstendig opp. Drittunge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kan vi gratulere Sverige med stafettgullet med en gang? Blir maks bronsje på Norge der bak Tyskland/Russland/Finnland. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for at vi har Marit, Super-Aksel og Svendsen. Northug har failet totalt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Skjedde med barneskirennet? Det var du som jinxa det FU, jeg sa bare hvorfor han heter jr! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er faen så provoserende å se Northug bremse helt opp når han ser at han ikke klarer det. Gir jo fullstendig opp. Drittunge. +1 Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Suger? Vi har nest flest gullmedaljer jo. Eneste vi suger i er herre-langrenn. Det har vært en stor skuffelse. hvis du leste riktig sa jeg GUTTA SUGER dette OL ikke Norge..ære være våre damer Jaok. Leste kanskje litt raskt=P Men Svindal og Hegle har ikke skuffet i det minste. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Typisk at Northug ble stemplet som Norges eneste OL-håp, så har alle andre unntatt han innfridd. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for at vi har Marit, Super-Aksel og Svendsen. Northug har failet totalt. Nei. Han har hatt to gullsjanser og tatt én bronse, så han har faila ganske mye, men ikke totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå